Pradžia
[ Stojantiesiems ]
Moksleiviams ir mokykloms
Informacija stojantiesiems
VVF ateities kūrėjai užėmė prizines vietas „Positive Impact Challenge“ hakatone
- #VILNIUSTECHmoko
- #klauskKŪRĖJO
- Atviras VILNIUS TECH
- Suprojektuok savo ateitį
- Moksleiviams ir mokykloms
- Bakalauro ir vientisosios studijos
- Magistrantūros studijos
- Doktorantūros studijos
- Kolegijų absolventams
- Nuotolinės studijos
- Ištęstinės studijos
- Studijos aukštesniuose kursuose
- Dalinės studijos
- Kvalifikacijos tobulinimo kursai
- Studijų aplinka
- Kontaktai
Stojančiųjų priėmimo ir informavimo centras
Turite klausimų?
susisiekite jums patogiu būdu
Telefonas (8 5) 274 4949
El. paštas crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCI+cHJpZW1pbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
2024-02-22
VVF ateities kūrėjai užėmė prizines vietas „Positive Impact Challenge“ hakatone
Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) Verslo vadybos fakulteto (VVF) ateities kūrėjai praeitą savaitę hakatone „Positive Impact Challenge“ laimėjo prizines 2-3 vietas bei piniginius prizus. Hakatonas organizuotas kaip VVF studentų atstovybės renginio „Manage Days’24“ dalis.
„Positive Impact Challenge“ hakatonas – tai unikali galimybė įmonėms, studentams bei jauniems profesionalams sužinoti daugiau apie socialines inovacijas, socialinius verslus ir išmokti taikyti stipriausių pasaulio įmonių, naudojamus dizaino mąstymo principus sprendžiant produktų iššūkius. Renginius realius verslo iššūkius pateikė socialiniai verslai – MB „Solidari erdvė“, visuomeninė organizacija „Senjorų pasaulis“, MB „Syvas“, VšĮ „Būk su manimi“ ir TEXTALE.
„Džiaugiuosi sėkmingu bendradarbiavimu su VšĮ „Lietuvos inovacijų centru“ bei kartu organizuotu hakatonu „Possitive Impact Challenge“, kuris, pirmiausia, suteikė unikalią galimybę studentams pritaikyti savo universitete įgytas žinias praktiškai ir įgyti naujų vertingų įgūdžių, susijusių su socialiniu verslu bei inovacijomis. Tokio pobūdžio renginiai prisideda prie mūsų fakulteto ryšių su verslo bendruomene ir socialiniais partneriais plėtros, o tai atneša naujas galimybes bendradarbiauti ir kurti. Verslo vadybos fakultete aktyviai siekiame studijų ir verslo sinergijos, todėl šios veiklos leidžia stiprinti mūsų prioritetines sritis bei suteikia unikalią galimybę mūsų studentams įgyti naujų galimybių, atrasti naujų įdomių sričių bei sudaro stiprų pagrindą jų ateities karjeros planavimui – juk tokiuose renginiuose gali gimti ne tik puikios verslo idėjos, tačiau ir atsirasti profesinį gyvenimą keičiantys ryšiai“, – sako VILNIUS TECH VVF dekanė prof. dr. Vida Davidavičienė.
VILNIUS TECH studentai kovojo dviejose komandose. 2-ą prizinę vietą užėmusi „Vilniaus meškėnų“ komandą sudarė VVF magistrantai iš Verslo vadybos studijų programos, Organizacijų vadybos specializacijos, Elektronikos fakulteto (EF) 1 kurso bakalauro bei ISM ir Vilniaus universiteto (VU) studentų. Ši komanda ne tik sprendė visuomeninės organizacijos „Senjorų pasaulis“ iššūkį, bet ir iš esmės peržiūrėjo organizacijos veikimo procesą bei kliento kelionę.
3-ią prizinę vietą užėmusią komandą „Vilniaus pingvinai“ sudarė Marketingo vadybos studentai, kurioje dalyvavo beveik visa akademinė grupė. Ši komanda pristatė vieno langelio principu veikiančios platformos konceptą.
Komandos „Vilniaus meškėnai“ narys Andrius Poškus teigia, jog dalyvavimas hakatone tapo naudinga patirtimi – teko dirbti ir su nepažįstamais žmonėmis, ir turint ribotą laiką užduočiai atlikti. Todėl VILNIUS TECH ateities kūrėjas pataria visiems studentams nepraleisti tokių galimybių, nes jos praplečia pažinčių ratą bei padeda praktikuotis dirbti greitu tempu.
„Esant tokioms situacijoms, mūsų komanda, įrodė, kad kritinis mąstymas ir žvilgsnis į visą situaciją pasitelkiant analitinius įgūdžius galima ne tik pasiekti rezultato, bet išsiaiškinti tikruosius kliento poreikius“, – teigia VVF studentas Andrius Poškus.
Kitas VVF studentas Žygimantas Augustas Kuzma teigia, jog šis renginys – puiki galimybė „perlipti per save“ ir taip turiningai praleisti laiką vietoje, kur galima užmegzti ypatingai svarbių ryšių bei įgauti reikiamos patirties ateities karjerai. Be to, ateities kūrėjas hakatone turėjo galimybę išbandyti ir savo gebėjimus.
„Kadangi studijuoju marketingo sritį ir jau daug metų užsiimu grafinio dizaino kūrimu, visą tai drąsiai galėjau pritaikyti ir šiame konkurse. VILNIUS TECH Verslo vadybos fakultete įgytos marketingo žinios padėjo išgryninti tai, ko iš įmonės gali norėti vartotojas“, – teigia Verslo vadybos fakulteto Marketingo vadybos studentas Žygimantas Augustas Kuzma.
„Labai smagu, kad mūsų studentai pademonstravo analitinius įgūdžius. Tuo pačiu noriu pasidžiaugti išskirtiniu VVF Marketingo vadybos akademinės grupės solidarumu, praktiškai dalyvaujant visiems studentams, bei jų laimėta trečia prizine vieta. Su šia akademine grupe dirbu nuo rudens, ir galiu pasakyti, kad jie – itin žingeidūs ir aktyvūs studentai. Ypatingai džiaugiuosi jų grupės bendryste priimant pasiūlytą iššūkį!“, – teigė VVF Komunikacijos ir bendruomenės prodekanė dr. Jolanta Nalivaikė.
Komandoms verslo iššūkius spręsti padėjo mentoriai-ekspertai Ignas Slapkauskas, Ieva Zebrytė, Gytis Junevičius, Andrius Meškelė, Vaidotas Ilgius ir Tautvydas Pipiras iš „Lietuvos inovacijų centras“, todėl studentai turėjo galimybę ne tik bendradarbiauti su verslais, bet ir pasisemti patirties iš komandas palaikiusių mokytojų.
Hakatone dalyvavusių komandų darbo rezultatus idėjų pavidalu vertino sudaryta komisija, kurią sudarė įvairių profesijų atstovai.
„Hakatono „Posstive Impact Challenge“ renginys buvo įkvepiantis įvairiomis prasmėmis. Kaip vertinimo komisijos narė, džiaugiuosi, kad studentams buvo suteikta galimybė susidurti su realiomis problemomis ir suprasti, kaip versle priimami sprendimai. Manau, ši patirtis padėjo studentams suvokti, kad prieš imantis bet kokių problemų sprendimo, pirmiausia yra svarbu jas gerai struktūruoti ir įvertinti iš visų kampų. Mūsų fakultete dėstomos Verslo vadybos programos suteikia reikalingas žinias iš verslo projektavimo, vartotojų tyrimo, paslaugų dizaino, projektų valdymo, produktų vystymo bei pažangiųjų technologijų pritaikymo. Tokie renginiai, kuriuose verslas ir studentai gali susitikti per iškeltus iššūkius, ateityje bus labai reikalingi. Jie gali būti kaip mini simuliacijos ar laboratorijos, kuriose vadybos krypties studentai gali įgyti praktinių įgūdžių ir realios tarpdalykinės patirties. Manau, svarbu integruoti juos į mokymo programas ir padaryti juos mokymosi proceso dalimi“, – teigia komisijos narė Verslo technologijų ir verslininkystės katedros docentė, bakalauro Verslo vadybos studijų SPK pirmininkė, dr. Jurga Vestertė.
„Positive“ Impact Challenge renginys organizuojamas įgyvendinant tarptautinę iniciatyvą POSITIVE.
Tekstą parengė Verslo vadybos fakulteto komunikacijos ir bendruomenės prodekanė dr. Jolanta Nalivaikė.
Daugiau renginio akimirkų rasite čia.
Tekstą parengė Verslo vadybos fakulteto komunikacijos ir bendruomenės prodekanė dr. Jolanta Nalivaikė.
Daugiau renginio akimirkų rasite čia.
-
- Puslapio administratoriai:
- Karolina Kardokaitė
- Inga Naudžiūnė
- Justė Rožėnė
- Neda Černiauskaitė
- Ugnė Daraškevičiūtė