Pradžia
Tarptautiškumas
Naujausia informacija
Daugiakultūriškumas – socialinio pripažinimo, integracijos ir kultūros išdava
2016-10-27
Daugiakultūriškumas – socialinio pripažinimo, integracijos ir kultūros išdava
Vilniaus Gedimo technikos universitetas sėkmingai užbaigia MOSAIC projektą „Daugiakultūriškumas – socialinio pripažinimo, integracijos ir kultūros išdava“ (Nr. 2016-1-IT03-KA105-008207). Projekto dalyviai diskutavo kartu su programos ir šalių partnerių atstovais apie daugiakultūriškumą, jo atspindį architektūrai, pabėgėlių krizę Europoje. Architektūra buvo naudojama kaip metodinis įrankis ir pavyzdys, parodantis kaip daugiaukultūriškumas pozityviai veikia visuomenės vystymąsi.
5 dienų MOSAIC mokymai vyko 2016 m. spalį viename iš labiausiai daugiakultūrinių ir architektūra turtingų Europos miestų – Palermo, Italijoje. Dalyvių grupei vadovavo patyrę vadovai ir treneriai iš Italijos, Lietuvos ir Ukrainos, atstovaujantys formaliojo ir neformaliojo švietimo organizacijas. Su jų pagalba, 18 jaunų dalyvių iš trijų partnerių organizacijų patyrė, ką tai reiškia gyventi daugiakultūrinėje aplinkoje.
Projekto tikslai sutampa su Erasmus+ programos tikslais, kurie yra:
- atrasti ir palaikyti daugiakultūriškumo pagrindus ES miestuose, naudojant architektūrą kaip jaunimo socialinių įgūdžių vystymosi įrankį (plačios pažiūros kitoms kultūroms, demokratinis dalyvavimas, solidarumas, draugiškumas);
- naudojant kūrybinio mąstymo metodiką, suteikti palankią aplinką jaunų žmonių mokymuisi ir diskusijoms šiomis temomis: daugiakultūriškumas, socialinė sanglauda, demokratija ir aktyvus dalyvavimas plėtojant ES politiką, pabėgėlių krizė, integracija ir bendradarbiavimas su kitomis kultūromis ES visuomenėje, gerbiant vieni kitų poreikius ir teises;
- plėtoti Erasmus+ programą projekto partnerių šalyse kuriant aktyvių jaunų žmonių bendruomenę (jaunimo organizacijas).
Tarpkultūrinė darbo aplinka plėtojo jaunimo įgūdžius atsižvelgiant į daugiakultūrinę komunikaciją ir daugiakultūriškumo teigiamų aspektų pripažinimą. Šis naujoviškas ir netradicinis požiūris į projekto temą (integracija ir daugiakultūriškumas naudojant architektūrą kaip neformalaus mokymosi pavyzdį ir įrankį) pagerino dalyvių įgūdžius spręsti įvairias problemas. Įgytos žinios ir pagerinti įgūdžiai turės įtakos jaunų žmonių elgesio pokyčiams į gerąją pusę, rengiant juos kaip daugiakultūriškumo ambasadorius aktyviam bendradarbiavimui su vietinėmis bendruomenėmis.
Šis projektas skatina jaunų žmonių tam tikrų įgūdžių ir kompetencijų plėtojimą ir garantuoja stiprų poveikį vietiniu/regioniniu/Europos ir tauptautiniu lygiu dėl konsorciumo pobūdžio ir įgyvendintų mokomųjų veiklų.
Dėl papildomos informacijos apie projektą kreipkitės į Užsienio ryšių direkciją crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnVyZEB2Z3R1Lmx0Ij51cmRAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx.