Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
VILNIUS TECH SKAITO laisvalaikis: knygos apie prekės ženklų kūrimą ir inovacijas
.png)
2025-02-28
VILNIUS TECH SKAITO laisvalaikis: knygos apie prekės ženklų kūrimą ir inovacijas
Šįsyk rubrikoje VILNIUS TECH SKAITO laisvalaikis pristatome literatūrą apie prekės ženklų kūrimą, inovacijas ir rinkodaros strategijas. Šios knygos gali būti naudingos tiek startuolių kūrėjams, tiek besidomintiems, kaip veikia šiuolaikiniai verslai ir kaip kurti sėkmingus prekės ženklus. Svarbu suprasti, kad šiandien verslas ir prekės ženklai auga ne tik pagal tradicinius modelius, bet ir remiasi inovacijomis, socialiniais ryšiais ir pasitikėjimu.
Knygas galima rasti per VILNIUS TECH Virtualiąją biblioteką.
Pasiskolinti knygas į namus galite per VILNIUS TECH Virtualiąją biblioteką. Gavę pranešimą apie paruoštą užsakymą, atvykite pasiimti leidinių į nurodytą vietą: Centrinę biblioteką (I a. holas) ar skaityklą fakultete.
Prieiga prie visateksčių elektroninių knygų galima tik iš VILNIUS TECH kompiuterių tinklo. Naudojantis VPN paslauga prie šios duomenų bazės galima prisijungti iš namų. Jungiantis prie VPN paslaugos, saugumui užtikrinti papildomai reikia naudoti dviejų faktorių autentifikaciją (t.y. patvirtinimas mobiliojo įrenginio aplikacijoje arba skambučiu).
O gal jau skaitėte šias knygas? Pasidalinkite savo įžvalgomis VILNIUS TECH SKAITO projekte >>>
VILNIUS TECH bendruomenės interviu ir rekomenduojamas knygas rasite čia >>>
Knygas galima rasti per VILNIUS TECH Virtualiąją biblioteką.
How brands grow : what marketers don't know / Byron Sharp. 2023 Ši knyga pateikia įrodymais pagrįstus atsakymus į pagrindinius klausimus, kuriuos kasdien užduoda rinkodaros specialistai. Joje nagrinėjamos tokios temos kaip prekės ženklų augimas, tikrasis reklamos veikimo mechanizmas, kainų nuolaidų poveikis ir lojalumo programų tikrasis poveikis lojalumui. „How Brands Grow“ pristatomi dešimtmečius trukę tyrimai. Knygoje pateikiami rinkodaros dėsniai yra išbandyti ir pasitvirtinę įvairiomis sąlygomis, skirtingais laikotarpiais ir įvairiose šalyse. Tai prieštarauja daugumai tradicinių rinkodaros vadovėlių ir rodo, kad daugelis šiuolaikinės rinkodaros teorijų nėra tvirtai pagrįstos. |
|
Consumer culture theory / edited by Eric J. Arnould, Craig J. Thompson, David Crockett & Michelle F. Weinberger. 2023 Per pastaruosius keturiasdešimt metų Vartotojų kultūros teorija (CCT) išsivystė į savitą ir dinamišką tyrimų sritį, kuri sujungia antropologiją, kultūros studijas, rinkodarą, politinę teoriją ir sociologiją. Ši tarpdisciplininė perspektyva suteikia naujų įžvalgų apie vartotojų santykį su rinka bei komercinės veiklos poveikį kultūrai. Šią knygą, kurią redagavo pirmaujantys CCT mokslininkai, sudaro reikšmingiausi šios srities tyrėjų darbai. Ji pateikia glaustą ir aiškų CCT apžvalgą, skirtą studentams ir pradedantiesiems tyrėjams. Knygoje nagrinėjamos pagrindinės CCT temos, sąvokos ir teorinės kryptys, aiškinama jų svarba suprantant vartojimo ir rinkos reiškinius bei parodoma, kaip šios idėjos gali būti taikomos įvairiuose tyrimų kontekstuose. |
|
Digital trust : social media strategies to increase trust and engage customers / Barry Connolly. 2020 Ši knyga aptaria iššūkius su kuriais susiduria e-SME prekės ženklai, kylant skaitmeninėms ir socialinėms platformoms, kurios skatina didesnį skaidrumą, vartotojų įgalinimą. Remdamasis savo tyrimais, Barry Connolly nagrinėja, kaip e-SMEs gali sėkmingai ir autentiškai įsitraukti į socialinės žiniasklaidos bendruomenes, kad teigiamai paveiktų prekės ženklo reputaciją. |
|
International business / edited by Peter J. Buckley, Peter Enderwick, Hinrich Voss. 2022 Antroji knygos „International Business“ leidimo versija, parengta pasaulyje žinomų akademikų Peter J. Buckley, Peter Enderwick ir Hinrich Voss, pristato „Global Factory“ modelį, padedantį suprasti, kaip įmonės veikia pasauliniu mastu. Knyga apjungia ekonomikos, socialinės antropologijos, politinės ekonomijos ir valdymo perspektyvas, pateikdama daugybę pavyzdžių ir atvejų tyrimų, siejančių teoriją su praktika. Įtraukiami pavyzdžiai iš tarptautinių įmonių, tokių kaip „Nike“, „Ben & Jerry's“, „TikTok“, „Maersk“, bei organizacijų iš besivystančių rinkų, pavyzdžiui, Saudo Arabijos, Brazilijos ir Turkijos. Knyga skatina kritinį mąstymą ir siūlo tyrimų įžvalgas, kurios padeda gilinti supratimą apie tarptautinį verslą. |
|
Building distinctive brand assets / Jenni Romaniuk. 2023 Knyga skirta dirbatiems su prekės ženklais, svarsto apie pokyčius arba nori sukurti ilgalaikę strategiją stipriam prekės ženklo identitetui ir sužinoti, kaip apsaugoti prekės ženklo išskirtinumą. |
Pasiskolinti knygas į namus galite per VILNIUS TECH Virtualiąją biblioteką. Gavę pranešimą apie paruoštą užsakymą, atvykite pasiimti leidinių į nurodytą vietą: Centrinę biblioteką (I a. holas) ar skaityklą fakultete.
Prieiga prie visateksčių elektroninių knygų galima tik iš VILNIUS TECH kompiuterių tinklo. Naudojantis VPN paslauga prie šios duomenų bazės galima prisijungti iš namų. Jungiantis prie VPN paslaugos, saugumui užtikrinti papildomai reikia naudoti dviejų faktorių autentifikaciją (t.y. patvirtinimas mobiliojo įrenginio aplikacijoje arba skambučiu).
O gal jau skaitėte šias knygas? Pasidalinkite savo įžvalgomis VILNIUS TECH SKAITO projekte >>>
VILNIUS TECH bendruomenės interviu ir rekomenduojamas knygas rasite čia >>>
-
- Puslapio administratoriai:
- Simonas Barsteiga
- Ugnė Daraškevičiūtė