Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
VGTU studentai sukūrė žaidimų idėjas, padedančias mokymąsi paversti žaidimu

2019-01-18
VGTU studentai sukūrė žaidimų idėjas, padedančias mokymąsi paversti žaidimu
Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Fundamentinių mokslų fakulteto Multimedijos ir kompiuterinio dizaino studijų programos studentai, išklausę studijų dalyko „Kompiuterinių žaidimų dizainas“ kursą, gavo praktinio darbo užduotį – sukurti mokomojo žaidimo koncepciją, padedančią geriau įsiminti ir suprasti mokomąją medžiagą.
Dirbdami komandose, studentai savo praktiniam darbui atlikti pritaikė pasirinktus kūrybiškumo skatinimo metodus ir žaidimų dizaino teoriją. Jie sugalvojo, kur ir kada vyks žaidimo veiksmas, kaip elgsis ir atrodys žaidime dalyvaujantys personažai, su kokiais iššūkiais susidurs žaidėjas norėdamas laimėti žaidimą. Taip pat studentai apibrėžė aiškias žaidimo taisykles į jas įtraukdami kuo daugiau žaidimo mechanikų, padedančių išlaikyti susidomėjimą.
Studentai sugalvojo žaidimo istoriją, nupiešė žaidimo aplinką ir personažus. Kurso pabaigoje vaizdo filmukų formatu studentai pristatė 23 skirtingų žaidimų idėjas, parodančias, kaip mokymąsi paversti smagiu žaidimu.
Iš visų studentų darbų išrinkti geriausiai temą ir idėją atspindėję šie darbai:
„Sapnuok 3d“
„Autorinės teisės pasaulis“
„Fizifulė“
„FizVGTU“
„Meno Dievas“
„Matematboksas“
„Matematinė kova“
„Prarasti duomenys“
„Temple ++“
„Vienam gale žuvis“
Dirbdami komandose, studentai savo praktiniam darbui atlikti pritaikė pasirinktus kūrybiškumo skatinimo metodus ir žaidimų dizaino teoriją. Jie sugalvojo, kur ir kada vyks žaidimo veiksmas, kaip elgsis ir atrodys žaidime dalyvaujantys personažai, su kokiais iššūkiais susidurs žaidėjas norėdamas laimėti žaidimą. Taip pat studentai apibrėžė aiškias žaidimo taisykles į jas įtraukdami kuo daugiau žaidimo mechanikų, padedančių išlaikyti susidomėjimą.
Studentai sugalvojo žaidimo istoriją, nupiešė žaidimo aplinką ir personažus. Kurso pabaigoje vaizdo filmukų formatu studentai pristatė 23 skirtingų žaidimų idėjas, parodančias, kaip mokymąsi paversti smagiu žaidimu.
Iš visų studentų darbų išrinkti geriausiai temą ir idėją atspindėję šie darbai:
„Sapnuok 3d“
„Autorinės teisės pasaulis“
„Fizifulė“
„FizVGTU“
„Meno Dievas“
„Matematboksas“
„Matematinė kova“
„Prarasti duomenys“
„Temple ++“
„Vienam gale žuvis“