Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
VGTU KIF būrėsi medijomis besidominti bendruomenė iš visos Lietuvos
.jpg)
2017-10-30
VGTU KIF būrėsi medijomis besidominti bendruomenė iš visos Lietuvos
Kokie geriausi kūrybiniai sprendimai vaizdo turinio kūrimui? Koks yra youtuberio kelias Lietuvoje ir ko reikia norint tapti populiariu? Ko reikia šiandieninėms medijoms ir kokia yra šių dienų skaitmeninė komunikacija? Šie ir kiti klausimai kvietė visus, besidominčius medijomis ir skaitmenine komunikacija, į spalio 26 d. Vilnius Gedimino technikos universitete (VGTU) Kūrybinių industrijų fakultete (KIF) vykusį renginį „Kūrybiniai sprendiniai šiuolaikinėse medijose“. Į renginį susirinko daugiau nei 250 dalyvių iš Vilniaus, Kauno, Šilalės, Klaipėdos, Kupiškio, Panevėžio, Visagino, Šiaulių, Radviliškio, Marijampolės, Biržų, Akmenės ir kitų Lietuvos miestų.
Šiuo renginiu VGTU Kūrybinių industrijų fakultetas tęsia kūrybinių industrijų ir medijų bendruomenės telkimą, šį kartą sukviesdamas jaunuosius kūrybininkus ir jų mokytojus, studentus ir dėstytojus. Susirinkusiems dalyviams youtuberio kelius Lietuvoje pristatė garsūs ir jaunimo puikiai pažįstami youtuberiai Darius Kniūkšta ir Gediminas Gabalis, apie kūrybinius sprendimus kuriant vaizdo turinį pasakojo VGTU Verslo technologijų ir verslininkystės katedros dėstytojas Eigirdas Žemaitis.
Burti medijų bendruomenę fakultetas kartu su partneriais Vokietijoje (Štutgarto Medijos universitetas), Jungtinėje Karalystėje (Edinburgo Napier universitetas), Kroatijoje (Baltazar Zapresic Taikomųjų mokslų universitetas), Latvijoje (Rygos tarptautinė ekonomikos ir verslo administravimo aukštoji mokykla) bei Lietuvoje (sertifikuotais Google lektoriais ir skaitmeninės rinkodaros profesionalais „Digital Academy“ ir viešųjų ryšių profesionalais FΛBULΛ Hill+Knowlton Strategies), pradėjo inicijavę ir įgyvendinę ES programos Erasmus+ finansuotą skaitmeninės komunikacijos projektą „Clustering Creativity“. Jo tikslas –ugdyti skaitmeninės komunikacijos žinias, suburti naujųjų medijų bendruomenę, išryškinti medijų turinio kūrimo svarbą studijose ir tolimesnėje karjeroje.
KIF vykusio renginio metu taip pat buvo paskelbti ir apdovanoti kūrybinių industrijų ir medijų raštingumo konkurso „Medijų Lietuva“ nugalėtojai. Apdovanojimai skirti dviems pirmosioms vietoms išskiriant mokinių ir studentų kategorijas. Pirmoji mokinių kategorijos vieta atiteko tolimo kelio nepabijojusiam Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijos abiturientui. Studentų kategorijoje nugalėjo VGTU studentė kartu su sese suskūrusios video klipą „Atgal į praeitį“, komisijos narius nustebinusį montažu.
Antroji vieta atiteko itin kūrybiškai konkurso tematiką išpildžiusiai Kauno Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centro komandai, kurios video filmuke „Mokėk pasirinkti“ skambėjo repas apie lietuvių ateities pasirinkimus. Trečioji vieta atiteko Marijampolės Jono Totoraičio progimnazijos mokiniams video filmuku „Safe and go“ patariantiems einant žiūrėti į kelią, o ne į išmanųjį telefoną.