Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
VGTU ir Tamperės technologijos universiteto atstovai apsikeitė gerąja STEAM veiklos patirtimi

2017-09-07
VGTU ir Tamperės technologijos universiteto atstovai apsikeitė gerąja STEAM veiklos patirtimi
Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) rugsėjo 7–8 d. viešėjo svečiai iš Suomijos – Tamperės technologijos universiteto (Tampere University of Technology – TUT) Inžinerijos mokslų fakulteto dekanas prof. Yirki Vuorinen ir LUMATE (STEAM) centro direktorius prof. Esa Rasanen. Vizito tikslas – apsikeisti gerąja STEAM veiklų patirtimi. Santrumpa STEAM žymi gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, meno/dizaino ir matematikos sritis. STEAM ugdyme akcentuojamas kūrybiškumas ir techninė kūryba.
Vizito metu svečiai iš TUT susitiko su VGTU strateginės partnerystės prorektore doc. dr. Asta Radzevičiene, studijų prorektoriumi prof. dr. Romualdu Kliuku bei VGTU STEAM koordinatoriumi dr. Henriku Mykolaičiu. VGTU atstovai svečiams pristatė universitetą, studijas, mokslinius tyrimus bei vykdomas STEAM veiklas. Vizito metu TUT ir VGTU siekė pasidalinti gerąja STEAM veiklų vykdymo patirtimi bei apsikeisti mintimis apie bendrų projektų galimybę.
TUT Inžinerijos mokslų fakulteto dekanas bei LUMATE (STEAM) centro direktorius taip pat susitiko su VGTU Fundamentinio fakulteto atstovais, lankėsi VGTU laboratorijose, Kūrybiškumo ir inovacijų centre „LinkMenų fabrikas“.
Tai atsakomasis TUT atstovų vizitas, nes praėjusių metų gruodžio mėnesį Tamperės technologijos universitete lankėsi VGTU studijų prorektorius R. Kliukas, VGTU STEAM koordinatorius H. Mykolaitis ir „LinkMenų fabriko“ direktorius Adas Meškėnas.
