Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Verslo vadybos fakulteto dėstytojai dalyvavo vartotojų patirties gerinimo mokymuose
2019-04-18
Verslo vadybos fakulteto dėstytojai dalyvavo vartotojų patirties gerinimo mokymuose
Š. m. balandžio 17 d. Verslo vadybos fakulteto dėstytojai dalyvavo valdymo konsultacijų bendrovės „Civitta“ organizuotose intensyviuose mokymuose „Interpreting the Customer & UX: kliento grįžtamojo ryšio ir patirties svarba vystant produktą“.
Mokymuose dalyvavo Verslo technologijų ir verslininkystės dėstytojai dr. Jolanta Sabaitytė, Vita Marytė Janušauskienė, Gita Kondrotaitė, Laimonas Jonuška, Vadybos katedros profesorė doc. dr. Rasa Smaliukienė ir Ekonomikos inžinerijos katedros profesorė doc. dr. Laima Okunevičiūtė.
Mokymų sesijos metu daug dėmesio buvo skiriama teoriniams inovacijų sukūrimo bei vartotojų patirties formavimo aspektams bei praktiniam jų pritaikomumui. Dėstytojai kartu su verslo atstovais dirbo komandose, vystydami skirtingų produktų idėjas bei nagrinėdami produktą per vartotojo patirties ir patogumo naudotis aspektus, nustatant sukuriamą vertę vartotojui, apibrėžiant marketingo personas bei stengiantis sudaryti vartotojų patirčių žemėlapius. Mokymuose nemažai dėmesio buvo skiriama ir automatizuotų priemonių, skirtų vartotojų patirties tyrimų atlikimui, galimybių analizei.
Verslo vadybos fakulteto dėstytojai turėjo unikalią galimybę dirbti tarpdisciplininėse komandose, kartu su kitų sričių mokslininkais vystant produktus. Viena iš komandų vystė itin įdomų genetikos nustatymo testo produktą, skirtą įvertinti individų polinkį į skirtingas fizinio aktyvumo veiklas. Dirbant kartu su Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto bei Gamtos tyrimų centro mokslininkais, buvo formuojamas tokio produkto vertės pasiūlymas, analizuojama tikslinė auditorija, sprendžiama problema bei kiti svarbūs vartotojų patirties gerinimo klausimai.
Mokymuose dalyvavo Verslo technologijų ir verslininkystės dėstytojai dr. Jolanta Sabaitytė, Vita Marytė Janušauskienė, Gita Kondrotaitė, Laimonas Jonuška, Vadybos katedros profesorė doc. dr. Rasa Smaliukienė ir Ekonomikos inžinerijos katedros profesorė doc. dr. Laima Okunevičiūtė.
Mokymų sesijos metu daug dėmesio buvo skiriama teoriniams inovacijų sukūrimo bei vartotojų patirties formavimo aspektams bei praktiniam jų pritaikomumui. Dėstytojai kartu su verslo atstovais dirbo komandose, vystydami skirtingų produktų idėjas bei nagrinėdami produktą per vartotojo patirties ir patogumo naudotis aspektus, nustatant sukuriamą vertę vartotojui, apibrėžiant marketingo personas bei stengiantis sudaryti vartotojų patirčių žemėlapius. Mokymuose nemažai dėmesio buvo skiriama ir automatizuotų priemonių, skirtų vartotojų patirties tyrimų atlikimui, galimybių analizei.
Verslo vadybos fakulteto dėstytojai turėjo unikalią galimybę dirbti tarpdisciplininėse komandose, kartu su kitų sričių mokslininkais vystant produktus. Viena iš komandų vystė itin įdomų genetikos nustatymo testo produktą, skirtą įvertinti individų polinkį į skirtingas fizinio aktyvumo veiklas. Dirbant kartu su Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto bei Gamtos tyrimų centro mokslininkais, buvo formuojamas tokio produkto vertės pasiūlymas, analizuojama tikslinė auditorija, sprendžiama problema bei kiti svarbūs vartotojų patirties gerinimo klausimai.