Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Verslo vadybos fakultete vieši Bogdan Nichifor iš Bacau Vasile Alecsandri universiteto (Rumunija)

2017-12-05
Verslo vadybos fakultete vieši Bogdan Nichifor iš Bacau Vasile Alecsandri universiteto (Rumunija)
Verslo vadybos fakultete vieši svečias PhD Bogdan Nichifor iš Bacau Vasile Alecsandri universiteto (Rumunija) ir š. m. gruodžio 4 d. mokslinio seminaro metu jis skaitė paskaitą tema „Rinkodaros tyrimai: projektai, galimybės ir iššūkiai: Rumunijos universiteto patirtis“.
Bogdan Nichifor yra įgijęs rinkodaros daktaro laipsnį, taip pat yra Bacau Vasile Alecsandri universiteto Ekonomikos mokslų fakulteto tarybos narys, Ekonomikos mokslų fakulteto studijų programos Marketingas ir verslo komunikacijos (angl. Marketing and Business Communication) koordinatorius, tarptautinio žurnalo "Tyrimai ir moksliniai tyrimai. Ekonomikos leidimas" (angl. Studies and Scientific Research. Economics Edition) vyriausiasis redaktorius.
Bogdan Nichifor mokslinių interesų sritis: tarptautinė prekyba ir komunikacija, tarptautinė reklama, vartotojų elgsena, internetinė prekyba.
Rumunija, kaip besivystanti šalis, supranta mokslinių tyrimų svarbą, todėl skatina mokslinius tyrimus ir teigiamą jų poveikį šalies ekonominiam ir socialiniam vystymuisi. Todėl Bacau Vasile Alecsandri universiteto Ekonomikos mokslų fakultetas stengiasi prisidėti prie vietos, regionų ir netgi nacionalinių mokslinių tyrimų proceso, taigirinkodara yra viena iš sričių, kurioje fakulteto darbuotojai bando pritaikyti savo turimą patirtį. Pastaraisiais metais Ekonomikos mokslų fakulteto darbuotojai prisidėjo prie dalies mokslinių tyrimų projektų, kurių metu buvo įgyta nauja patirtis, kompetencija ir žinios. Dalijimasis šia įgyta patirtimi yra vienas iš efektyvių būdų rasti naujų mokslinių galimybių ir partnerių bei padidinti mokslinių tyrimų potencialą ir efektyvumą.