Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Tautvydo Pučkaus vieša paskaita apie verslo automatizavimą

2018-09-04
Tautvydo Pučkaus vieša paskaita apie verslo automatizavimą
Š. m. rugsėjo 12 d. (trečiadienį) 18:10 val. SKA-I 03 aud. VGTU Verslo vadybos fakulteto Verslo technologijų ir verslininkystės katedros kvietimu įmonės „Aplikacijų centras“, teikiančios „Datalab.PRO“ produktą, vadovas Tautvydas Pučkus skaitys paskaitą “Verslo modelio automatizavimas: atvejo analizė“, kurios metu supažindins studentus su praktiniais verslo informacinių sistemų diegimo projektų ypatumais.
Verslo automatizavimas, diegiant informacines sistemas, nėra būtinas kiekvienos verslo veiklos atributas. Tačiau kai įmonėje atsiranda du ir daugiau darbuotojų, prasideda naujas raidos etapas, pasižymintis darbuotojų kaita, kuri dažnai yra esminis informacijos praradimo faktorius. Įdirbį padariusiam darbuotojui palikus įmonę pamirštami su klientais sudaryti žodiniai susitarimai, nutrūksta dalis tęstinių santykių. Įmonės procesuose atsiranda trikdžiai, kurie neigiamai paveikia tiek pačios įmonės darbą, tiek jos įvaizdį bei konkurencingumą. Informacinės sistemos, tokios kaip CRM (angl. Custumer Relationship Management, liet. Santykių su klientais valdymo sistemos) šį klausimą sprendžia leisdamos nuosekliai pildyti informaciją apie pačius klientus, komunikaciją su jais bei tuo pačiu sekti įmonės padėtį bei atlikti ateities veiklos prognozę.
Apie verslo valdymui skirtų sistemų diegimą iš diegėjo ir diegiančiosios įmonės perspektyvų papasakos Tautvydas Pučkus, aštuonerių metų praktiką Lietuvos rinkoje turintis įmonės „Aplikacijų centras“, teikiančios „Datalab.PRO“ produktą, vadovas. CRM ir kitų verslo valdymo sistemų kūrimo ir diegimo patirtis įgyta dirbant su tokiais klientais, kaip Valstybinė darbo inspekcija, Aplinkos apsaugos agentūra, AB “Lietuvos geležinkeliai” ir mažesniais privataus verslo subjektais.
Maloniai kviečiame dėstytojus ir studentus atvykti į paskaitą!
Paskaitos moderatorė – lekt. dr. Jolanta Sabaitytė.
Verslo automatizavimas, diegiant informacines sistemas, nėra būtinas kiekvienos verslo veiklos atributas. Tačiau kai įmonėje atsiranda du ir daugiau darbuotojų, prasideda naujas raidos etapas, pasižymintis darbuotojų kaita, kuri dažnai yra esminis informacijos praradimo faktorius. Įdirbį padariusiam darbuotojui palikus įmonę pamirštami su klientais sudaryti žodiniai susitarimai, nutrūksta dalis tęstinių santykių. Įmonės procesuose atsiranda trikdžiai, kurie neigiamai paveikia tiek pačios įmonės darbą, tiek jos įvaizdį bei konkurencingumą. Informacinės sistemos, tokios kaip CRM (angl. Custumer Relationship Management, liet. Santykių su klientais valdymo sistemos) šį klausimą sprendžia leisdamos nuosekliai pildyti informaciją apie pačius klientus, komunikaciją su jais bei tuo pačiu sekti įmonės padėtį bei atlikti ateities veiklos prognozę.
Apie verslo valdymui skirtų sistemų diegimą iš diegėjo ir diegiančiosios įmonės perspektyvų papasakos Tautvydas Pučkus, aštuonerių metų praktiką Lietuvos rinkoje turintis įmonės „Aplikacijų centras“, teikiančios „Datalab.PRO“ produktą, vadovas. CRM ir kitų verslo valdymo sistemų kūrimo ir diegimo patirtis įgyta dirbant su tokiais klientais, kaip Valstybinė darbo inspekcija, Aplinkos apsaugos agentūra, AB “Lietuvos geležinkeliai” ir mažesniais privataus verslo subjektais.
Maloniai kviečiame dėstytojus ir studentus atvykti į paskaitą!
Paskaitos moderatorė – lekt. dr. Jolanta Sabaitytė.