Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Svečio iš Indijos dr. Brahm Sharma paskaita: „Context Aware Computing for Competitive Advantage“
![Svečio iš Indijos dr. Brahm Sharma paskaita: „Context Aware Computing for Competitive Advantage“](https://naujienos.vgtu.lt/images/1514/75/3/19_2/AIM.jpg)
2016-11-25
Svečio iš Indijos dr. Brahm Sharma paskaita: „Context Aware Computing for Competitive Advantage“
Socialinės ekonomikos ir vadybos katedros vedėjos prof. dr. Ilonos Skačkauskienės kvietimu atvyksta svečias iš Indijos – Bangaloro Peenya AIMS aukštojo švietimo instituto AIMS Darnios plėtros centro direktorius, vadybos profesorius dr. Brahm Sharma, kuris š. m. gruodžio 2 d. 14:30 val. SRK-I 709 aud. skaitys paskaitą studentams „Context Aware Computing for Competitive Advantage“.
AIMS Darnios plėtros centras įkurtas siekiant surasti visuomenės darnaus vystymosi problemas ir pasiūlyti sprendimus, kaip jas spręsti. Šis centras yra įsipareigojęs sukurti darnią mokymosi aplinką studentams universitete, nuolat teikiant prioritetą pedagoginiam požiūriui, skatinančiam studentų darnaus vystymosi sampratos formavimą.
Išmaniųjų telefonų prieinamumas, socialinių tinklų ir medijos plitimas, didelių duomenų ir debesų kompiuterijos atsiradimas skatina spartų konteksto žinojimo įtakos rinkodarai augimą. Organizacijos turės siūlyti prekes ar paslaugas naujos kartos vartotojams naudodami tokią psichologiją, kurios anksčiau nebuvo, suardydamos visus pirkimo elgesio modelius. Kintanti vartotojų psichologija skatins tiek mažas, tiek vidutines, tiek ir dideles organizacijas taikyti konteksto žinojimo rinkodarą ir tos bendrovės, kurios nesugebės to pritaikyti, smarkiai pralaimės.
Rinkodaros specialistai privalo prisitaikyti prie naujos eros, kai vartotojas yra giliai įtraukiamas per konteksto žinojimo kitimo procesus, siekiant geriau išnaudoti reklamos kampanijas internete ar per televiziją. Apie tai ir dar daugiau papasakos profesorius dr. Brahm Sharma.
AIMS Darnios plėtros centras įkurtas siekiant surasti visuomenės darnaus vystymosi problemas ir pasiūlyti sprendimus, kaip jas spręsti. Šis centras yra įsipareigojęs sukurti darnią mokymosi aplinką studentams universitete, nuolat teikiant prioritetą pedagoginiam požiūriui, skatinančiam studentų darnaus vystymosi sampratos formavimą.
Išmaniųjų telefonų prieinamumas, socialinių tinklų ir medijos plitimas, didelių duomenų ir debesų kompiuterijos atsiradimas skatina spartų konteksto žinojimo įtakos rinkodarai augimą. Organizacijos turės siūlyti prekes ar paslaugas naujos kartos vartotojams naudodami tokią psichologiją, kurios anksčiau nebuvo, suardydamos visus pirkimo elgesio modelius. Kintanti vartotojų psichologija skatins tiek mažas, tiek vidutines, tiek ir dideles organizacijas taikyti konteksto žinojimo rinkodarą ir tos bendrovės, kurios nesugebės to pritaikyti, smarkiai pralaimės.
Rinkodaros specialistai privalo prisitaikyti prie naujos eros, kai vartotojas yra giliai įtraukiamas per konteksto žinojimo kitimo procesus, siekiant geriau išnaudoti reklamos kampanijas internete ar per televiziją. Apie tai ir dar daugiau papasakos profesorius dr. Brahm Sharma.
Maloniai kviečiame dalyvauti!
Moderatorius – Socialinės ekonomikos ir vadybos katedros doc. dr. Valentina Peleckienė.