Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Studentų vizitas „Danske Bank“ Globalių paslaugų centre

2018-04-23
Studentų vizitas „Danske Bank“ Globalių paslaugų centre
Š. m. balandžio 19 d. Vadybos katedros lektorė dr. Liudmila Lobanova kartu su prodekane Dainora Gedvilaite, lektore Vida Pipiriene ir Verslo vadybos antro kurso bei Organizacijų valdymo antro kurso studentais lankėsi „Danske Bank“ A/S Lietuvos filiale - „Danske Bank“ Globalių paslaugų centre.
2012 metais Lietuvoje įkurtas „Danske Bank“ Globalių paslaugų centras (GSL) yra strateginis „Danske Bank“ Grupės finansinių operacijų (finansų rinkų, mokėjimų, kasdieninės bankininkystės, didelių ir institucinių klientų konsultavimo ir kt.) ir nebankinių paslaugų (teisė, rizikos valdymas, pirkimai ir kt.) centras. Per kelerius metus GSL išaugo į vieną didžiausių paslaugų centrų Lietuvoje, kurio profesionalų komanda dirba 16-oje globalių „Danske Bank“ padalinių. Lietuvoje kuriami kompetencijos centrai turi visišką atsakomybę bei sprendimų priėmimo teisę už tam tikrus „Danske Bank“ grupės procesus ir teikiamų paslaugų kokybę.
Susitikimo metu buvo apžvelgtos banko veiklos ir daugiau kalbama apie tai, kad šiuo metu GSL dirba apie 1400 darbuotojų, kuriančių vertę „Danske Bank“ klientams net 15-oje šalių. Banko HR padalinio specialistės papasakojo apie žmogiškųjų išteklių valdymo ir vadovų veiklos iššūkius ir pasiekimus, apie organizacinę kultūrą ir talentų puoselėjimą. Studentai įdėmiai klausė pristatymą, domėjosi karjeros galimybėmis, buvo sužavėti darbo sąlygomis ir bus motyvuoti siekti tinkamų tokiam darbui kompetencijų. Pranešimo pabaigoje banko atstovės HR partnerė Dovilė Samaitienė ir vyresnioji teisininkė Jurgita Voverytė-Liukaitienė pakvietė studentus ugdyti kompetencijas ir pretenduoti tapti banko darbuotojais.
2012 metais Lietuvoje įkurtas „Danske Bank“ Globalių paslaugų centras (GSL) yra strateginis „Danske Bank“ Grupės finansinių operacijų (finansų rinkų, mokėjimų, kasdieninės bankininkystės, didelių ir institucinių klientų konsultavimo ir kt.) ir nebankinių paslaugų (teisė, rizikos valdymas, pirkimai ir kt.) centras. Per kelerius metus GSL išaugo į vieną didžiausių paslaugų centrų Lietuvoje, kurio profesionalų komanda dirba 16-oje globalių „Danske Bank“ padalinių. Lietuvoje kuriami kompetencijos centrai turi visišką atsakomybę bei sprendimų priėmimo teisę už tam tikrus „Danske Bank“ grupės procesus ir teikiamų paslaugų kokybę.
Susitikimo metu buvo apžvelgtos banko veiklos ir daugiau kalbama apie tai, kad šiuo metu GSL dirba apie 1400 darbuotojų, kuriančių vertę „Danske Bank“ klientams net 15-oje šalių. Banko HR padalinio specialistės papasakojo apie žmogiškųjų išteklių valdymo ir vadovų veiklos iššūkius ir pasiekimus, apie organizacinę kultūrą ir talentų puoselėjimą. Studentai įdėmiai klausė pristatymą, domėjosi karjeros galimybėmis, buvo sužavėti darbo sąlygomis ir bus motyvuoti siekti tinkamų tokiam darbui kompetencijų. Pranešimo pabaigoje banko atstovės HR partnerė Dovilė Samaitienė ir vyresnioji teisininkė Jurgita Voverytė-Liukaitienė pakvietė studentus ugdyti kompetencijas ir pretenduoti tapti banko darbuotojais.