Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Profesorius Alin Olteanu studentus ves iš jų konforto zonos

2018-12-03
Profesorius Alin Olteanu studentus ves iš jų konforto zonos
Kūrybinių industrijų fakulteto studentai patirties semiasi ne tik iš Lietuvoje dirbančių profesionalų, bet taip pat ir iš užsienio svečių. Nagrinėti pagrindines teorines semiotikos ir žiniasklaidos semiotikos sąvokas ir suprasti, kaip semiotikos ir žiniasklaidos teorijos gali viena kitą papildyti studentai turės galimybę kartu su profesoriumi Alin Olteanu, kuris studentams ves paskaitas „Skaitmeninių medijų semiotika“.
Alin Oltenu pagrindinės tyrinėjamos sritys yra semiotika, daugiakultūriškumas, skaitmeninimas ir švietimo filosofija. Moksliniai tyrimai daugiausia vyko biosemiotikos mokykloje, ir jis yra suinteresuotas sujungti šią minties mokyklą su mokymosi teorijomis, kylančiomis iš švietimo, modeliavimo, komunikacijos studijų ir žinių teorijos.
Ankstesniame interviu žiniasklaidoje profesorius sakė: „Studentai manęs nepasirinko – esu paskirtas jiems vesti paskaitas. Jie mokosi kasdien, gyvendami savo gyvenimus ir be manęs, tačiau aš jiems esu savotiškai reikalingas – tam, kad išvesčiau juos iš pusiausvyros, parodydamas dalykus, į kuriuos jie, galbūt, nekreipė dėmesio. Ir, galiausiai, aš esu įsitikinęs, kad jeigu nesistengsiu palikti savo komforto zonos, suprasti savo studentų, „susitikti jų teritorijoje“, aš jų nieko neišmokysiu“.
Alin Oltenu pagrindinės tyrinėjamos sritys yra semiotika, daugiakultūriškumas, skaitmeninimas ir švietimo filosofija. Moksliniai tyrimai daugiausia vyko biosemiotikos mokykloje, ir jis yra suinteresuotas sujungti šią minties mokyklą su mokymosi teorijomis, kylančiomis iš švietimo, modeliavimo, komunikacijos studijų ir žinių teorijos.
Ankstesniame interviu žiniasklaidoje profesorius sakė: „Studentai manęs nepasirinko – esu paskirtas jiems vesti paskaitas. Jie mokosi kasdien, gyvendami savo gyvenimus ir be manęs, tačiau aš jiems esu savotiškai reikalingas – tam, kad išvesčiau juos iš pusiausvyros, parodydamas dalykus, į kuriuos jie, galbūt, nekreipė dėmesio. Ir, galiausiai, aš esu įsitikinęs, kad jeigu nesistengsiu palikti savo komforto zonos, suprasti savo studentų, „susitikti jų teritorijoje“, aš jų nieko neišmokysiu“.