Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Profesorė dr. Rasa Smaliukienė dalyvavo tarptautinėje marketingo savaitėje EPHEC (Belgijoje)

2019-05-02
Profesorė dr. Rasa Smaliukienė dalyvavo tarptautinėje marketingo savaitėje EPHEC (Belgijoje)
Š. m. balandžio 23-26 dienomis Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kūrybinių industrijų fakulteto Kūrybinės komunikacijos katedros ir Verslo vadybos fakulteto Vadybos katedros profesorė dr. Rasa Smaliukienė dalyvavo tarptautinėje marketingo savaitėje EPHEC (Belgija) pagal Erasmus dėstymo programą.
Tai 12-jį kartą organizuojama tarptautinė savaitė, skirta didinti studentų tarptautinę patirtį, pritaikyti studentų teorines žinias praktikoje, išnaudoti dėstytojų žinias ir patirtį , jų konsultacijas kuriant marketingo sprendimus verslui. Pagrindinę užduotį šiais metais pateikė Belgijos alaus gamintojas Bertinchamps, siekiantis išplėsti savo eksporto rinką. Dvylika studentų grupių vadovaujamos dėstytojų kūrė tarptautinio marketingo strategijas šiai įmonei. EPHEC yra išskirtinai orientuotas į bendradarbiavimą su verslu, todėl tai yra puiki vieta VGTU studentams Erasmus semestrui arba Erasmus praktikai, kurios metu jie galėtų savo teorines žinias panaudoti praktinėms užduotims spręsti.
Paraleliai vyko ICT tarptautinė savaitę, todėl VGTU dėstytoja turėjo galimybę lankytis Belgijos Microsoft inovacijų centre. Centras teikia konsultacijas verslui, mokymus, yra atviras studentams, suteikia jiems praktikos vietas. Praktikos metu ICT studentai turi galimybę prisijungti prie atvirųjų Microsoft projektų arba projektų sprendžiant konkrečias suformuluotas verslo problemas. Vis tik didžiausias „atradimas“ šio vizito metu yra tai, kad vis daugiau socialinių mokslų atstovų – vadybos, komunikacijos ir kt. yra reikalingi įgyvendinant ICT projektus. Tai ypač pasakytina apie projektus naudojančius dirbtinį intelektą, nes kyla etikos, kūrybiškumo, socialinės įtraukties ir kiti panašūs klausimai, į kuriuos atsakyti techninių specialybių atstovai vieni nėra pajėgūs.
Šis dėstymo vizitas buvo ypač turtingas įvairiapuse patirtimi: dėstymas, studentų grupių konsultavimas, vizitas į inovacijų centrą. Visa ši patirtis bus integruota į dėstomus dalykus VGTU Kūrybinių industrijų ir Verslo vadybos fakultetuose.
Vizito metu užmegzti bendradarbiavimo ryšiai ne tik su EPHEC marketingo fakultetu, bet ir su kitų universitetų atstovais: su St.Polten University of Applied Sciences (Austrija) (su jais turime Erasmus sutartį, tačiau ją reiktų praplėsti verslo ir marketingo/ komunikacijos kryptyse), University of Finance and Administration (Čekija), Avans University of Applied Sciences (Danija) su kuriais Verslo vadybos fakultetas ir toliau plėtos bendradarbiavimo ryšius.
EPHEC (Ecole Pratique des Hautes Etudes Commerciales) įkurta srities profesionalų, kurie norėjo padėti jauniems žmonėms įgauti ne tik teorinių, bet ir praktinių žinių marketingo, tarptautinės prekybos ir kitose srityse. Ši pirminė idėja yra vis dar aktuali šiandieninėje šios aukštosios mokyklos veikloje, turinčios 4000 studentų.
Tai 12-jį kartą organizuojama tarptautinė savaitė, skirta didinti studentų tarptautinę patirtį, pritaikyti studentų teorines žinias praktikoje, išnaudoti dėstytojų žinias ir patirtį , jų konsultacijas kuriant marketingo sprendimus verslui. Pagrindinę užduotį šiais metais pateikė Belgijos alaus gamintojas Bertinchamps, siekiantis išplėsti savo eksporto rinką. Dvylika studentų grupių vadovaujamos dėstytojų kūrė tarptautinio marketingo strategijas šiai įmonei. EPHEC yra išskirtinai orientuotas į bendradarbiavimą su verslu, todėl tai yra puiki vieta VGTU studentams Erasmus semestrui arba Erasmus praktikai, kurios metu jie galėtų savo teorines žinias panaudoti praktinėms užduotims spręsti.
Paraleliai vyko ICT tarptautinė savaitę, todėl VGTU dėstytoja turėjo galimybę lankytis Belgijos Microsoft inovacijų centre. Centras teikia konsultacijas verslui, mokymus, yra atviras studentams, suteikia jiems praktikos vietas. Praktikos metu ICT studentai turi galimybę prisijungti prie atvirųjų Microsoft projektų arba projektų sprendžiant konkrečias suformuluotas verslo problemas. Vis tik didžiausias „atradimas“ šio vizito metu yra tai, kad vis daugiau socialinių mokslų atstovų – vadybos, komunikacijos ir kt. yra reikalingi įgyvendinant ICT projektus. Tai ypač pasakytina apie projektus naudojančius dirbtinį intelektą, nes kyla etikos, kūrybiškumo, socialinės įtraukties ir kiti panašūs klausimai, į kuriuos atsakyti techninių specialybių atstovai vieni nėra pajėgūs.
Šis dėstymo vizitas buvo ypač turtingas įvairiapuse patirtimi: dėstymas, studentų grupių konsultavimas, vizitas į inovacijų centrą. Visa ši patirtis bus integruota į dėstomus dalykus VGTU Kūrybinių industrijų ir Verslo vadybos fakultetuose.
Vizito metu užmegzti bendradarbiavimo ryšiai ne tik su EPHEC marketingo fakultetu, bet ir su kitų universitetų atstovais: su St.Polten University of Applied Sciences (Austrija) (su jais turime Erasmus sutartį, tačiau ją reiktų praplėsti verslo ir marketingo/ komunikacijos kryptyse), University of Finance and Administration (Čekija), Avans University of Applied Sciences (Danija) su kuriais Verslo vadybos fakultetas ir toliau plėtos bendradarbiavimo ryšius.
EPHEC (Ecole Pratique des Hautes Etudes Commerciales) įkurta srities profesionalų, kurie norėjo padėti jauniems žmonėms įgauti ne tik teorinių, bet ir praktinių žinių marketingo, tarptautinės prekybos ir kitose srityse. Ši pirminė idėja yra vis dar aktuali šiandieninėje šios aukštosios mokyklos veikloje, turinčios 4000 studentų.