Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Pramogų industrijose dvi naujos specializacijos - Pramogų prodiusavimas ir Sporto industrijos
.png)
2019-07-04
Pramogų industrijose dvi naujos specializacijos - Pramogų prodiusavimas ir Sporto industrijos
2019 metais įstojusieji į Kūrybinių industrijų fakultetą ir pasirinkę Pramogų industrijų specialybę nuo trečio kurso galės rinktis iš dviejų naujai sudarytų pramogų prodiusavimo ir sporto industrijos specializacijų, pritaikytų atsižvelgiant į rinkos ir norinčiųjų studijuoti poreikius.
Pramogų prodiusavimo specializacija yra orientuota į pramogų idėjų, pramoginių renginių formatų, pramogų inovacijų kūrimą, renginių organizavimą ir prodiusavimą, įvairių užsienio pramoginių projektų inovatyvų adaptavimą Lietuvoje, jų populiarinimą, pramogų kultūros bei etikos kūrimą ir plėtojimą. Taip pat bus studijuojami verslo ir vadybos dalykai, orientuojantis į pramogų komunikaciją. Pramogų prodiusavimo specialistas gebės kurti, organizuoti įvairias pramogas ir jų projektus, taikyti kūrybinius sprendimus ir komunikacijos strategijas, valdant ir plečiant pramogų industrijų lauką.
Sporto industrijos specializacija Lietuvoje unikali. Ši specializacija orientuota į sporto industrijos viešuosius ryšius ir žiniasklaidą, rinkodarą ir reklamą, specialiuosius renginius. Sporto industrijos studijos rengs profesionalius sporto komunikacijos atstovus ir sporto renginių organizatorius. Studentams sudaromos galimybės sutelkti dėmesį į konkretų profesionalaus ar mėgėjiško sporto ir grožio industrijos komunikacijos aspektą (sporto ir aktyvaus laisvalaikio renginiai, sporto prekyba, sporto mada, sporto lažybos ir t.t.). Sporto industrijos specialistas gebės kurti sporto informacijos turinį, organizuoti sporto renginius, administruoti sporto internetinių svetainių turinį, vykdyti sporto viešuosius ryšius, vykdyti sporto rinkodarą.
"Lietuvoje trūksta sporto komunikacijai skirtos studijų programos. Studijų programų, orientuotų į sporto institucijų ir organizacijų poreikius, yra labai mažai, o Vilniuje studijų programų susijusių su sportu visai nėra. Augant sporto klubų ir sporto entuziastų skaičiui svarbu, jog sveikatingumo siekiantis žmogus atrastų jam tinkamiausią sportavimo būdą ir sporto klubą. Taip pat labai aktualu viešinti sporto idėjas žmonėms, siekiantiems pasirūpinti savo sveikata. Specializacijos absolventai galės dirbti tiek privačiose įstaigose, tiek valstybinėse institucijose, komunikuodami sporto ir sveikos gyvensenos idėjas. Kompetencijos bus reikalingos sporto ir sveikatingumo klubuose, nacionalinėse ir tarptautinėse sporto organizacijose bei už visuomenės sveikatos apsaugą atsakingose valdžios institucijose“ – specializacijos aktualumą pabrėžia Kūrybinių industrijų fakulteto studijų prodekanė Viktorija Žilinskaitė – Vytienė.
Vilniaus Gedimino technikos universitetas pirmasis Lietuvoje 2013 metais sukūrė Pramogų industrijų programą ir šiais metais į pramogų sektorių išleido trečią absolventų laidą.
Daugiau informacijos apie studijų programą - https://bit.ly/31GjVce
Pramogų prodiusavimo specializacija yra orientuota į pramogų idėjų, pramoginių renginių formatų, pramogų inovacijų kūrimą, renginių organizavimą ir prodiusavimą, įvairių užsienio pramoginių projektų inovatyvų adaptavimą Lietuvoje, jų populiarinimą, pramogų kultūros bei etikos kūrimą ir plėtojimą. Taip pat bus studijuojami verslo ir vadybos dalykai, orientuojantis į pramogų komunikaciją. Pramogų prodiusavimo specialistas gebės kurti, organizuoti įvairias pramogas ir jų projektus, taikyti kūrybinius sprendimus ir komunikacijos strategijas, valdant ir plečiant pramogų industrijų lauką.
Sporto industrijos specializacija Lietuvoje unikali. Ši specializacija orientuota į sporto industrijos viešuosius ryšius ir žiniasklaidą, rinkodarą ir reklamą, specialiuosius renginius. Sporto industrijos studijos rengs profesionalius sporto komunikacijos atstovus ir sporto renginių organizatorius. Studentams sudaromos galimybės sutelkti dėmesį į konkretų profesionalaus ar mėgėjiško sporto ir grožio industrijos komunikacijos aspektą (sporto ir aktyvaus laisvalaikio renginiai, sporto prekyba, sporto mada, sporto lažybos ir t.t.). Sporto industrijos specialistas gebės kurti sporto informacijos turinį, organizuoti sporto renginius, administruoti sporto internetinių svetainių turinį, vykdyti sporto viešuosius ryšius, vykdyti sporto rinkodarą.
"Lietuvoje trūksta sporto komunikacijai skirtos studijų programos. Studijų programų, orientuotų į sporto institucijų ir organizacijų poreikius, yra labai mažai, o Vilniuje studijų programų susijusių su sportu visai nėra. Augant sporto klubų ir sporto entuziastų skaičiui svarbu, jog sveikatingumo siekiantis žmogus atrastų jam tinkamiausią sportavimo būdą ir sporto klubą. Taip pat labai aktualu viešinti sporto idėjas žmonėms, siekiantiems pasirūpinti savo sveikata. Specializacijos absolventai galės dirbti tiek privačiose įstaigose, tiek valstybinėse institucijose, komunikuodami sporto ir sveikos gyvensenos idėjas. Kompetencijos bus reikalingos sporto ir sveikatingumo klubuose, nacionalinėse ir tarptautinėse sporto organizacijose bei už visuomenės sveikatos apsaugą atsakingose valdžios institucijose“ – specializacijos aktualumą pabrėžia Kūrybinių industrijų fakulteto studijų prodekanė Viktorija Žilinskaitė – Vytienė.
Vilniaus Gedimino technikos universitetas pirmasis Lietuvoje 2013 metais sukūrė Pramogų industrijų programą ir šiais metais į pramogų sektorių išleido trečią absolventų laidą.
Daugiau informacijos apie studijų programą - https://bit.ly/31GjVce