Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Paaiškėjo respublikinio konkurso „Piešinys – matematikos uždavinys“ nugalėtojai

2019-02-14
Paaiškėjo respublikinio konkurso „Piešinys – matematikos uždavinys“ nugalėtojai
Baigėsi šių metų respublikinis matematikos ir informacinių technologijų konkursas „Piešinys – matematikos uždavinys“. Konkurso tikslas – paskatinti mokinius kūrybiškai pažvelgti į matematiką, naudojantis teksto redaktoriumi išreikšti savitas, drąsias, patrauklias matematikos interpretacijas. Konkursą kasmet organizuoja Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Informacinių sistemų katedros docentas, informatikos mokslų daktaras bei informacinių technologijų mokytojas metodininkas Pavel Stefanovič su informacinių technologijų mokytoja metodininke Natalja Švaibovič ir matematikos mokytoja metodininke Rita Raižienė.
Konkurse atskirose amžiaus grupėse galėjo dalyvauti 5–12 klasių moksleiviai. Jiems reikėjo teksto redaktoriumi sukurti piešinį-uždavinį, kuris turėjo būti padarytas tik iš figūrų (angl. shapes), panaudojant užpildo efektus ir kitus figūrų formatavimo būdai, o jame turėjo būti paslėptas matematinis uždavinys arba matematinis uždavinys vaizduojamas piešiniu.
Šiemet iš viso konkurse dalyvavo 699 mokiniai iš 113 Lietuvos mokyklų. Visi darbai buvo pateikti vertinimo komisijai, kurios laukė sunki užduotis – išrinkti pačius geriausius tiek iš informacinių technologijų, tiek matematinės pusės.
5–6 bei 7–8 klasių grupėse pirmas vietas nugalėjo Radviliškio Gražinos pagrindinė mokyklos mokiniai, 9–10 klasių – moksleivis iš Kauno J.Basanavičiaus gimnazijos, o 11–12 kl. – iš Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos. Visų nugalėtojų darbus galima pamatyti MIT konkurso interneto svetainėje. Čia šiuo metu taip pat galima balsuoti už labiausiai patikusius likusius darbus, kurie bus taip pat apdovanoti.
Straipsnio iliustracija – 11–12 kl. Grupės 2 vietos nugalėtojos Ugnės Plečkaitytės (Vilkaviškio r., Kybartų Kristijono Donelaičio gimnazija, mokytoja Asta Spangevičienė) darbo fragmentas.
Konkurse atskirose amžiaus grupėse galėjo dalyvauti 5–12 klasių moksleiviai. Jiems reikėjo teksto redaktoriumi sukurti piešinį-uždavinį, kuris turėjo būti padarytas tik iš figūrų (angl. shapes), panaudojant užpildo efektus ir kitus figūrų formatavimo būdai, o jame turėjo būti paslėptas matematinis uždavinys arba matematinis uždavinys vaizduojamas piešiniu.
Šiemet iš viso konkurse dalyvavo 699 mokiniai iš 113 Lietuvos mokyklų. Visi darbai buvo pateikti vertinimo komisijai, kurios laukė sunki užduotis – išrinkti pačius geriausius tiek iš informacinių technologijų, tiek matematinės pusės.
5–6 bei 7–8 klasių grupėse pirmas vietas nugalėjo Radviliškio Gražinos pagrindinė mokyklos mokiniai, 9–10 klasių – moksleivis iš Kauno J.Basanavičiaus gimnazijos, o 11–12 kl. – iš Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos. Visų nugalėtojų darbus galima pamatyti MIT konkurso interneto svetainėje. Čia šiuo metu taip pat galima balsuoti už labiausiai patikusius likusius darbus, kurie bus taip pat apdovanoti.
Straipsnio iliustracija – 11–12 kl. Grupės 2 vietos nugalėtojos Ugnės Plečkaitytės (Vilkaviškio r., Kybartų Kristijono Donelaičio gimnazija, mokytoja Asta Spangevičienė) darbo fragmentas.