Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Kviečiame dalyvauti konferencijoje

2018-01-10
Kviečiame dalyvauti konferencijoje
VGTU Kūrybinių industrijų fakulteto Filosofijos ir kultūros studijų katedra kartu su Lietuvos mokslų akademija ir Socialinių tyrimų centru organizuoja ir kviečia dalyvauti respublikinėje konferencijoje „Vartojimo revoliucijos ir kontrrevoliucijos: filosofijos, sociologijos ir komunikacijos tyrimai", kuri vyks 2018 m. sausio 24 d., 9 val. Lietuvos mokslų akademijoje (Gedimino pr. 3, Vilnius) Mažojoje salėje.
Konferencijoje kviečiame panagrinėti šias (ir kitas) temas:
- vartojimas medijose ir medijų vartojimas,
- pramogų vartojimas,
- kultūrinės bei kūrybinės industrijos ir vartojimas,
- politikos vartojimas ir vartojimo politika,
- pramogų vartojimas,
- religijos vartojimas
Vartojame prekes, gamtą, aplinką, kultūrą (M. Horkheimeris ir T. W. Adorno), partnerius, religiją, gyvenimą (Z. Baumanas), iliuzijas (G. Debord'as), idėjas, simuliakrus (J. Baudrillard'as), medijas (L. Manovitchius), pramogas, mirtį. Vartojimas tapo mūsų socialumo ir komunikatyvumo forma. Vartodami pradedame ir baigiame savo gyvenimą. Vartojiniai - tai, kas buria mus į bendrijas ir tai, kas atima iš medijų bet kokį kitą turinį. Vartotojiškumas - socialinio gyvenimo revoliucija ar kontrrevoliucija? Viena, vartojimo bumas pasiekė neregėtus mastus įvesdamas savo diktatūrą ir užgoždamas bet kokius kitus interesus, t. y. žymi vartojimo revoliuciją. Kita, vartojimas numalšina bet kokį maištą, mus darydamas apolitiškais ir apatiškais, lengvai manipuliuojamais elementais.
Pranešimo pavadinimą ir 5–7 sakinius prašome atsiųsti iki 2018-01-15: crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmtpZmtAdmd0dS5sdCIgc3R5bGU9ImNvbG9yOmJsdWU7IHRleHQtZGVjb3JhdGlvbjp1bmRlcmxpbmUiPmtpZmtAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Daugiau informacijos: http://filosofijasociologija.vgtu.lt/
Konferencijoje kviečiame panagrinėti šias (ir kitas) temas:
- vartojimas medijose ir medijų vartojimas,
- pramogų vartojimas,
- kultūrinės bei kūrybinės industrijos ir vartojimas,
- politikos vartojimas ir vartojimo politika,
- pramogų vartojimas,
- religijos vartojimas
Vartojame prekes, gamtą, aplinką, kultūrą (M. Horkheimeris ir T. W. Adorno), partnerius, religiją, gyvenimą (Z. Baumanas), iliuzijas (G. Debord'as), idėjas, simuliakrus (J. Baudrillard'as), medijas (L. Manovitchius), pramogas, mirtį. Vartojimas tapo mūsų socialumo ir komunikatyvumo forma. Vartodami pradedame ir baigiame savo gyvenimą. Vartojiniai - tai, kas buria mus į bendrijas ir tai, kas atima iš medijų bet kokį kitą turinį. Vartotojiškumas - socialinio gyvenimo revoliucija ar kontrrevoliucija? Viena, vartojimo bumas pasiekė neregėtus mastus įvesdamas savo diktatūrą ir užgoždamas bet kokius kitus interesus, t. y. žymi vartojimo revoliuciją. Kita, vartojimas numalšina bet kokį maištą, mus darydamas apolitiškais ir apatiškais, lengvai manipuliuojamais elementais.
Pranešimo pavadinimą ir 5–7 sakinius prašome atsiųsti iki 2018-01-15: crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmtpZmtAdmd0dS5sdCIgc3R5bGU9ImNvbG9yOmJsdWU7IHRleHQtZGVjb3JhdGlvbjp1bmRlcmxpbmUiPmtpZmtAdmd0dS5sdDwvYT4=:xx
Daugiau informacijos: http://filosofijasociologija.vgtu.lt/