Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
„Ateities inžinerijos“ pavasario sesijos renginyje mokiniai pristatė savo projektinius darbus

2019-06-07
„Ateities inžinerijos“ pavasario sesijos renginyje mokiniai pristatė savo projektinius darbus
VGTU nuotolinio ugdymo „Ateities inžinerijos“ platforma nuo 2017 m. nemokamai siūlo galimybę pasinaudoti šiuolaikinių inovacijų ugdymo turiniu bei įrankiais, kai kuriomis technologinėmis paslaugomis ir nuotolinėmis konsultacijomis su Vilniaus Gedimino technikos universiteto dėstytojais, kurios leidžia mokiniams ir mokytojams gilinti savo žinias inžinerijos, technologijų, gamtos mokslų, informatikos, dizaino ir verslumo srityse, jas integruoti ir taikyti realių problemų sprendimui.
Dalyvaudami šioje veikloje, mokiniai gali atlikti projektinius darbus – ištirti savo namą ar aplinką, sukurti išmanųjį įtaisą, gaminį ar programėlę, išmokti investuoti bei vystyti verslą, konkursuose pristatyti darbų rezultatus ir rasti kelius projektų įgyvendinimui.
Finansų inžinerijos katedros dėstytoja dr. Alina Kvietkauskienė taip pat yra įsitraukusi į „Ateities inžinerijos“ veiklas bei koordinuoja „Investavimo sprendimai Luminor Trade aplinkoje“ tematiką. Šia tematika projektinį darbą rengė Vilniaus licėjaus mokiniai Sergej Stoma ir Laurynas Skirgaila. 2019 m. vasario 25 d. vykusioje mokinių nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ projektinių darbų peržiūroje šie mokiniai pristatė tarpinius atliekamo projektinio darbo tema „Investicinio portfelio valdymas taikant fundamentalios ir techninės analizės metodus“ rezultatus. Ruošdami projektinį darbą mokiniai išsikėlė labai ambicingą tikslą – ištirti Markowitz teorinio modelio bei fundamentinės ir techninės analizės metodų pritaikomumą šių dienų rinkose atsižvelgiant į ilgalaikius ekonominio tvarumo tikslus.
2019 m. gegužės 17 d. vykusiame baigiamajame „Ateities inžinerijos“ 2018-2019 m. m. pavasario sesijos renginyje, mokiniai pristatė baigtus įgyvendinti projektinius darbus. Tyrimo rezultatai buvo pristatyti kartu su kitų dalyvių projektais, o vertinimo komisija, kurią sudarė Finansų inžinerijos katedros vedėja doc. dr. Algita Miečinskienė ir doc. dr. Indrė Lapinskaitė nusprendė, kad tyrimas yra reikšmingas jaunuolių startas neriant į investavimo marias ir yra vertas apdovanojimo.
Ruošdami projektinius darbus, mokiniai įgyja finansų inžinerijos žinių, susipažįsta su finansinėmis priemonėmis, išmoksta savarankiškai jas vertinti ir priimti efektyvius investicinius sprendimus, o finansų inžinerija vertės kūrimo grandinėje užima ypatingą vietą, integruodama įvairių sričių žinias ir įvairių technologijų taikymą. Toks mokinių integravimas į įvairiapuses veiklas prisideda prie jaunųjų finansų inžinierių ruošimo.
Kad nepaskęsti finansų vandenynuose, išmokti plaukti galima studijuojant Finansų inžinerijos studijų programoje. Daugiau apie programą čia.
Dalyvaudami šioje veikloje, mokiniai gali atlikti projektinius darbus – ištirti savo namą ar aplinką, sukurti išmanųjį įtaisą, gaminį ar programėlę, išmokti investuoti bei vystyti verslą, konkursuose pristatyti darbų rezultatus ir rasti kelius projektų įgyvendinimui.
Finansų inžinerijos katedros dėstytoja dr. Alina Kvietkauskienė taip pat yra įsitraukusi į „Ateities inžinerijos“ veiklas bei koordinuoja „Investavimo sprendimai Luminor Trade aplinkoje“ tematiką. Šia tematika projektinį darbą rengė Vilniaus licėjaus mokiniai Sergej Stoma ir Laurynas Skirgaila. 2019 m. vasario 25 d. vykusioje mokinių nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ projektinių darbų peržiūroje šie mokiniai pristatė tarpinius atliekamo projektinio darbo tema „Investicinio portfelio valdymas taikant fundamentalios ir techninės analizės metodus“ rezultatus. Ruošdami projektinį darbą mokiniai išsikėlė labai ambicingą tikslą – ištirti Markowitz teorinio modelio bei fundamentinės ir techninės analizės metodų pritaikomumą šių dienų rinkose atsižvelgiant į ilgalaikius ekonominio tvarumo tikslus.
2019 m. gegužės 17 d. vykusiame baigiamajame „Ateities inžinerijos“ 2018-2019 m. m. pavasario sesijos renginyje, mokiniai pristatė baigtus įgyvendinti projektinius darbus. Tyrimo rezultatai buvo pristatyti kartu su kitų dalyvių projektais, o vertinimo komisija, kurią sudarė Finansų inžinerijos katedros vedėja doc. dr. Algita Miečinskienė ir doc. dr. Indrė Lapinskaitė nusprendė, kad tyrimas yra reikšmingas jaunuolių startas neriant į investavimo marias ir yra vertas apdovanojimo.
Ruošdami projektinius darbus, mokiniai įgyja finansų inžinerijos žinių, susipažįsta su finansinėmis priemonėmis, išmoksta savarankiškai jas vertinti ir priimti efektyvius investicinius sprendimus, o finansų inžinerija vertės kūrimo grandinėje užima ypatingą vietą, integruodama įvairių sričių žinias ir įvairių technologijų taikymą. Toks mokinių integravimas į įvairiapuses veiklas prisideda prie jaunųjų finansų inžinierių ruošimo.
Kad nepaskęsti finansų vandenynuose, išmokti plaukti galima studijuojant Finansų inžinerijos studijų programoje. Daugiau apie programą čia.