Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Apskritojo stalo diskusija „Absolvento lūkesčiai vs verslo lūkesčiai: kaip juos suderinti?“

2019-06-04
Apskritojo stalo diskusija „Absolvento lūkesčiai vs verslo lūkesčiai: kaip juos suderinti?“
Vadybos katedros iniciatyva 2019 m. gegužės 30 d. vyko apskritojo stalo diskusija „Absolvento lūkesčiai vs verslo lūkesčiai: kaip juos suderinti?“. Diskusijoje aktyviai dalyvavo verslo atsovai – katedros socialiniai partneriai: CV-Online, UAB „Expertus LT“, UAB „Neurotechnology“, UAB „Teltonika“, UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“, UAB „Tasty foods“. Trumpai katedros vedėjai prof. Ilonai Skačkauskienei pristačius Vadybos katedros mokslinių tyrimų kryptis ir kuruojamas programas bei specializacijas, diskutuota apie absolventų įgyjamas ir būtinas darbo rinkoje kompetencijas ir kvalifikaciją, darbo rinkos situaciją, universiteto (katedros) ir verslo bendradarbiavimo naudą ir galimybes.
Sutarta, kad būtinas aktyvus verslo atstovų dalyvavimas rengiant ir įgyvendinant Organizacijų valdymo bei Inžinerinės ekonomikos ir vadybos studijų programas, organizuojant forumus ir viešas paskaitas, dalijantis gerąja praktika. Gintaro Sinkevičiaus (UAB „Neurotechnology“) teigimu SMART praktikos pavyzdys turėtų būtų vystomas toliau apjungiant skirtingų studijų profilių studentus į bendras grupes: grupės gaunasi įvairialypės ir verslo atstovų suformuotas užduotis studentai greičiau ir efektyviau išsprendžia. Darius Čepulis (UAB „Teltonika“) paminėjo, kad daugiau realių „business case/use case“ situacijų studijų programoje didintų studentų motyvaciją. Rita Karavaitienė (CV-Online) pasiūlė veiksmų plano išsigryninimui apklausti studentus (focus grupę), siekiant nustatyti su kokiais iššūkiais jie susiduria darbo rinkoje.
Nors diskusija tęsėsi daugiau nei dvi valandas, tačiau liko daug (ir iškilo naujų) nagrinėtinų temų, todėl sutarta ateity konkrečių klausimų aptarimui rengti tokias diskusijas.
Sutarta, kad būtinas aktyvus verslo atstovų dalyvavimas rengiant ir įgyvendinant Organizacijų valdymo bei Inžinerinės ekonomikos ir vadybos studijų programas, organizuojant forumus ir viešas paskaitas, dalijantis gerąja praktika. Gintaro Sinkevičiaus (UAB „Neurotechnology“) teigimu SMART praktikos pavyzdys turėtų būtų vystomas toliau apjungiant skirtingų studijų profilių studentus į bendras grupes: grupės gaunasi įvairialypės ir verslo atstovų suformuotas užduotis studentai greičiau ir efektyviau išsprendžia. Darius Čepulis (UAB „Teltonika“) paminėjo, kad daugiau realių „business case/use case“ situacijų studijų programoje didintų studentų motyvaciją. Rita Karavaitienė (CV-Online) pasiūlė veiksmų plano išsigryninimui apklausti studentus (focus grupę), siekiant nustatyti su kokiais iššūkiais jie susiduria darbo rinkoje.
Nors diskusija tęsėsi daugiau nei dvi valandas, tačiau liko daug (ir iškilo naujų) nagrinėtinų temų, todėl sutarta ateity konkrečių klausimų aptarimui rengti tokias diskusijas.