Vardas ir pavardė | Ilona Valantinaitė |
Institucija | Kvalifikacijos laipsnis, mokslo laipsnis, pedagoginis vardas | Metai |
Vilniaus pedagoginis universitetas | edukologijos bakalauras ir mokytojo kvalifikacija, aukštasis išsilavinimas | 2004 |
Vilniaus pedagoginis universitetas | edukologijos magistras, aukštasis išsilavinimas | 2006 |
Vilniaus edukologijos universitetas | daktaras | 2012 |
Darbovietė | Pareigos | Laikotarpis |
Lietuvos edukologijos universitetas | Lektorė | 2006-2009 |
Vilniaus kolegija | Lektorė, docentė | 2009-2013 |
Lietuvos edukologijos universitetas | Lektorė | 2012-2014 |
Lietuvos edukologijos universitetas | Mokslininkė stažuotoja LMT projekte "Podoktorantūros (post doc) stažuočių įgyvendinimas Lietuvoje" | 2013-2015 |
Lietuvos edukologijos universitetas | Docentė | 2014-2017 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Docentė | 2015-2025 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Edukacinių kompetencijų grupės vedėja | 2017-2021 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas, Akademinės paramos centras | vyriausioji specialistė (edukologė) | 2021-2022 |
Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kūrybinių industrijų fakultetas | Profesorė | 2022-- |
Mokslo kryptis | Darbo pavadinimas ir aprašymas | Metai |
07S, 08S | Valantinaitė, Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Živilė; Asakavičiūtė, Vaida; Navickienė, Vida. The idea of mass culture in the technologized context of lifelong learning from the philosophical perspective of Ortega y Gasset = Masės kultūros idėjos technologizuojamame mokymosi visą gyvenimą kontekste iš Ortegos y Gasseto filosofinės perspektyvos // Filosofija, Sociologija. Vilnius : Lietuvos mokslų akademijos leidykla. ISSN 0235-7186. eISSN 2424-4546. 2020, t. 31, Nr. 3, p. 198-208. DOI: 10.6001/fil-soc.v31i3.4267. [IPSA; CEEOL – Central and Eastern European Online Library; Sociological Abstracts; Social Sciences Citation Index (Web of Science); Arts & Humanities Citation Index (Web of Science); Scopus] [M.kr.: S 007,H 001,S 008] [IF: 0,351; AIF: 2,450; kvartilis: Q4 (2020, Clarivate JCR SSCI)] [CiteScore: 0,80; SNIP: 0,440; SJR: 0,214; kvartilis: Q2 (2020, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,250] | 0202 |
07S | Pečiuliauskienė P., Valantinaitė I., Malonaitienė V. Z karta: kūrybingumas ir integracija: monografija. - Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2013. - 456 p. ISBN 978-9955-20-885-3. | 2013 |
07S | Valantinaitė I. The Information Literacy and Creative Originality of Trainee Teachers of Technologies. Distance Learning in Applied Informatics, DIVAI, 2014. ISBN 978-80-7478-497-2, p. 515-528. (Web of Science database proceedings). | 2014 |
07S | Pečiuliauskienė P., Valantinaitė I. „Creativity and Cross Curricular Relationships Visualisation Ability of Prie-Service Technology Teachers“ // International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts, SGEM 2014 / Education and Educational Research, Vol. 111. Bulgarija, 2014. P. 889-896. ISBN 978-619-7105-24-7, ISSN 2367-5659, DOI: 10.5593/sgemsocial2014/B13/S3.116. References: International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts SGEM2014, www.sgemsocial.org , SGEM2014 Conference Proceedings, ISBN 978-619-7105-24-7/ ISSN 2367-5659, September 1-9, 2014, Book 1, Vol. 3, 889-896 pp. (Tomson Reuters duomenų bazėje). | 2014 |
07S | Valantinaitė I. „The Information Literacy and Verbal Creativity of Trainee Teachers of Technologies” // European Scientific Journal June 2014 /SPECIAL/ edition Vol.1. ISSN: 1857 – 7881 (Print) e - ISSN 1857- 7431. http://eujournal.org/index.php/esj/article/view/3653; http://eujournal.org/index.php/esj/article/view/3653/3452 . ESJ`s Index Copernicus Impact Factor, ICV 2013 = 8.25 European Scientific Journal - IndexCopernicus™ - Journals Master List http://journals.indexcopernicus.com/European+Scientific+Journal,p4190,3.html | 2014 |
07S | Valantinaitė I. The Third-Year Student’s Creativity Changes in Applying Virtual Learning Environment on Technology Pedagogical Studies Process in Lithuania. Rural Environment. Education. Personality. (REEP). Jelgava: Latvian University of Agriculture, 2015. ISSN 2255-808X, p. 283- 291. [Aut. Ind.: 1,000] (Web of Science database proceedings). | 2015 |
07S | Valantinaitė I. Creativity Of Trainee Technology Teachers Of The Baltic Countries As Readiness To Educate Learners Meeting The Needs Of The Labor Market Of The Beginning Of The 21st Century. Society, Integration, Education, 2015. ISSN 2256-0629, p. 443-455. [Aut. ind.: 1,000] (Web of Science database proceedings). | 2015 |
07S | Petrulionienė V., Valantinaitė I. „ Nežymų intelekto sutrikimą turinčių mokinių kūrybinio originalumo neverbalinės raiškos pokyčiai technologijų pamokose” // Pedagogika, Nr. 117, 2015. P. 168-184. ISSN 1392-0340; eISSN 2029-0551. [Duomenų bazės: CEEOL; EBSCO; Index Copernicus; SCOPUS]; [M.kr.: 07S]; [Aut. Ind.: 0,500]; DOI: http://10.15823/p.2015.076. | 2015 |
07S | Valantinaitė I. „Creativity Of Trainee Technology Teachers Of The Baltic Countries As Readiness To Educate Learners Meeting The Needs Of The Labor Market Of The Beginning Of The 21st Century“ // Proceedings of the International Scientific Conference / Society, Integration, Education, Vol. 1, Latvia, 2015. P.443-455. ISSN 2256-0629, ISBN 978-9984-44-166-5. http://journals.ru.lv/index.php/SIE/article/view/305/434, http://journals.ru.lv/index.php/SIE/issue/viewIssue/23/1 . Tomson Reuters Web of science duomenų bazėje. | 2015 |
07S | Valantinaitė I; Sederevičiūtė-Pačiauskienė Ž., Dislere V. (2016) Dimension of consumer culture in verbal creativity expression of pre-service technology teachers in the Baltic countries: the field of electronics. Rural Environment. Education. Personality. (REEP). Jelgava: Latvian University of Agriculture, 2016. ISSN 2255-8071, p. 174-186. [Aut. ind.: 0,50] (Web of Science database proceedings). | 2016 |
07S | Sederevičiūtė-Pačiauskienė Ž., Valantinaitė I. (2016) Professional purposefulness of the students of technologies education. Rural Environment. Education. Personality. (REEP). Jelgava: Latvian University of Agriculture, 2016. ISSN 2255-8071, p. 247-254. [Aut. ind.: 0,50] (Web of Science database proceedings). | 2016 |
07S, 08S | Sederevičiūtė-Pačiauskienė Ž., Žilinskaitė-Vytienė V., Valantinaitė I. (2017) A threedimensional aproach in education for sustainable future. Problems of Sustainable development, 2017, vol. 12, no 1, p. 63-69 (Web of Science data base with Impact Factor). | 2017 |
07S, 08S | Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Živilė; Žilinskaitė-Vytienė, Viktorija; Valantinaitė, Ilona. A three - dimensional aproach in education for sustainable future // Problemy ekorozwoju=Problems of sustainable development. Lublin : Politechnika Lubelska, Wydzial inzynierii srodowska. ISSN 1895-6912. 2017, Vol. 12, no. 1, p. 63-69. [Social Sciences Citation Index (Web of Science)] [M.kr.: S 008,S 007] [IF: 1,058; AIF: 3,021; kvartilis: Q4 (2017, Clarivate JCR SSCI)] [CiteScore: 1,30; SNIP: 0,576; SJR: 0,204; kvartilis: Q2 (2017, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,333] | 2017 |
07S, 08S | Adomaitytė, Gintarė; Žilinskaitė-Vytienė, Viktorija; Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Živilė; Valantinaitė, Ilona; Navickienė, Vida. Shift of creativity concepts: from mysticism to modern approach = Kūrybiškumo sampratų raida: nuo mistinio iki vartotojiško // Filosofija, sociologija. Vilnius : Lietuvos mokslų akademijos leidykla. ISSN 0235- 7186. eISSN 2424-4546. 2018, t. 29, Nr. 3, p. 203-210. [CEEOL – Central and Eastern European Online Library; Scopus; Arts & Humanities Citation Index (Web of Science); Social Sciences Citation Index (Web of Science)] [M.kr.: S 008,H 001] [IF: 0,403; AIF: 1,636; kvartilis: Q4 (2018, Clarivate JCR SSCI)] [CiteScore: 1,00; SNIP: 0,441; SJR: 0,637; kvartilis: Q2 (2018, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,200] | 2018 |
07S, 08S | Navickienė, Vida; Droessiger, Gražina; Valantinaitė, Ilona; Trinkūnas, Vaidotas; Jaras, Arūnas. University management solutions during the Covid-19 pandemic: a case study of Lithuania // Business, management and economics engineering. Vilnius : Vilnius Gediminas Technical University. ISSN 2669-2481. eISSN 2669-249X. 2021, vol. 19, iss. 2, p. 337-357. DOI: 10.3846/bmee.2021.14870. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science); Scopus; DOAJ; ProQuest Central; Gale's Academic OneFile] [M.kr.: S 007,S 008] [CiteScore: 0,90; SNIP: 0,673; SJR: 0,232; kvartilis: Q3 (2021, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,200] | 2021 |
07S, 08S | Valantinaitė, Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Živilė. The change in students’ attitude towards favourable and unfavourable factors of online learning environments // Sustainability: Special issue: Sustainable educational management for effective e-learning. Basel : MDPI. ISSN 2071-1050. eISSN 2071-1050. 2020, vol. 12, iss. 19, art. no. 7960, p. 1-14. DOI: 10.3390/su12197960. [Science Citation Index Expanded (Web of Science); Social Sciences Citation Index (Web of Science); Scopus; INSPEC; DOAJ; RePec; AGORA; CABI - CAB Abstracts; GEOBASE (Elsevier); Genamics Journal Seek] [M.kr.: S 008,S 007] [IF: 3,251; AIF: 3,985; kvartilis: Q2 (2020, Clarivate JCR SSCI); IF: 3,251; AIF: 5,860; kvartilis: Q2 (2020, Clarivate JCR SCIE)] [CiteScore: 3,90; SNIP: 1,237; SJR: 0,612; kvartilis: Q1 (2020, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,500] | 2021 |
07S, 08S | Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Živilė; Valantinaitė, Ilona; Kliukas, Romualdas. Communion, care, and leadership in computer-mediated learning during the early stage of COVID-19 // Sustainability: Special issue: Sustainable assessment in the education system in the age of COVID-19. Basel : MDPI. ISSN 2071-1050. eISSN 2071-1050. 2021, vol. 13, iss. 8, art. no. 4234, p. 1-17. DOI: 10.3390/su13084234. [Science Citation Index Expanded (Web of Science); Social Sciences Citation Index (Web of Science); Scopus; DOAJ; INSPEC; RePec; GEOBASE; Gale's Academic OneFile; CABI - Animal Science Database] [M.kr.: S 008] [IF: 3,889; AIF: 4,719; kvartilis: Q2 (2021, Clarivate JCR SSCI); IF: 3,889; AIF: 6,732; kvartilis: Q2 (2021, Clarivate JCR SCIE)] [CiteScore: 5,00; SNIP: 1,291; SJR: 0,664; kvartilis: Q1 (2021, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,333] | 2021 |
07S, 08S | Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Živilė; Valantinaitė, Ilona; Asakavičiūtė, Vaida. ‘Should i turn on my video camera?’ The students’ perceptions of the use of video cameras in synchronous distant learning // Electronics: Special issue: The effects of the COVID-19 pandemic on the digital competence of educators. Basel : MDPI. ISSN 2079- 9292. eISSN 2079-9292. 2022, vol. 11, iss. 5, art. no. 813, p. 1-15. DOI: 10.3390/electronics11050813. [Science Citation Index Expanded (Web of Science); Social Sciences Citation Index (Web of Science); Scopus; DOAJ; INSPEC; J-Gate] [M.kr.: S 008] [IF: 2,900; AIF: 4,733; kvartilis: Q2 (2022, Clarivate JCR SCIE)] [CiteScore: 4,70; SNIP: 1,045; SJR: 0,628; kvartilis: Q2 (2022, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,333] | 2022 |
07S, 08S | Asakavičiūtė, Vaida; Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Živilė; Valantinaitė, Ilona. I–Thou communication in distant education from the perspective of Martin Buber’s philosophy = Aš–Tu komunikacija nuotolinėse studijose žvelgiant iš Martino Buberio filosofijos perspektyvos // Filosofija. Sociologija = Philosophy, sociology. Vilnius : Lietuvos mokslų akademija. ISSN 0235-7186. eISSN 2424-4546. 2022, t. 33, Nr. 1, p. 22-31. DOI: 10.6001/filsoc.v33i1.4666. [Social Sciences Citation Index (Web of Science); Arts & Humanities Citation Index (Web of Science); Scopus; IPSA; CEEOL – Central and Eastern European Online Library; Sociological Abstracts] [M.kr.: S 008,H 001] [IF: 0,300; AIF: 2,700; kvartilis: Q4 (2022, Clarivate JCR SSCI)] [CiteScore: 0,80; SNIP: 0,500; SJR: 0,177; kvartilis: Q2 (2022, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,333] | 2022 |
07S, 08S | Valantinaitė, Ilona; Navickienė, Vida. The phenomenon of lecturer competences as a prerequisite for the advancement of sustainable development ideas in the context of student-centred studies // Sustainability. Basel : MDPI. eISSN 2071-1050. 2024, vol. 16, iss. 4, art. no. 1472, p. 1-18. DOI: 10.3390/su16041472. [Science Citation Index Expanded (Web of Science); Social Sciences Citation Index (Web of Science); Scopus] [M.kr.: S 007,S 008] [IF: 3,900; AIF: 4,750; kvartilis: Q2 (2022, Clarivate JCR SSCI); IF: 3,900; AIF: 6,750; kvartilis: Q2 (2022, Clarivate JCR SCIE)] [CiteScore: 5,80; SNIP: 1,198; SJR: 0,664; kvartilis: Q1 (2022, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,500] | 2022 |
07S, 08S | Kačerauskas, Tomas; Valantinaitė, Ilona. Is there happiness in money? An attitudinal study of native Lithuanian speakers // Economics and sociology. Szczecin : Centre of Sociological Research. ISSN 2071-789X. eISSN 2306- 3459. 2023, vol. 16, iss. 1, p. 45-56. DOI: 10.14254/2071-789X.2023/16-1/3. [Scopus; Emerging Sources Citation Index (Web of Science)] [M.kr.: S 008] [CiteScore: 4,70; SNIP: 0,926; SJR: 0,439; kvartilis: Q1 (2022, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,500] | 2022 |
07S, 08S | Valantinaitė, Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Živilė. The dimension of textile use in the expression of verbal creativity // European scientific journal. Kocani : European Scientific Institute. ISSN 1857-7881. eISSN 1857-7431. 2022, vol. 18, iss. 6, p. 1-21. DOI: 10.19044/esj.2022.v18n6p1. [Index Copernicus; Open J-Gate; Gale's Academic OneFile; Genamics Journal Seek] [M.kr.: S 008,S 007] [Aut. ind.: 0,500] | 2022 |
07S, 08S | Asakavičiūtė, Vaida; Valantinaitė, Ilona; Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Živilė. The space and role of discussion in university studies in the context of Socrates’ philosophy of education = Diskusijų erdvė ir vaidmuo universitetinėse studijose Sokrato ugdymo filosofijos kontekste // Filosofija. Sociologija. Vilnius : Lietuvos mokslų akademija. ISSN 0235-7186. eISSN 2424-4546. 2023, t. 34, Nr. 3, p. 328-338. DOI: 10.6001/fil-soc.2023.34.3.13. [Arts & Humanities Citation Index (Web of Science); Social Sciences Citation Index (Web of Science); Scopus; The Philosopher's Index; CEEOL – Central and Eastern European Online Library] [M.kr.: S 008,H 001,S 007] [IF: 0,300; AIF: 2,700; kvartilis: Q4 (2022, Clarivate JCR SSCI)] [CiteScore: 0,80; SNIP: 0,500; SJR: 0,177; kvartilis: Q2 (2022, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,333] | 2023 |
Metai | Pavadinimas |
2011 | Valantinaitė I. Makiažo menas. Vilnius: Ciklonas, 2011. – 104 p. ISBN 978-609-436-005-3. (mokymo priemonė) |
2022 | Ilona VALANTINAITĖ, Lina BAGDŽIŪNAITĖ-LITVINAITIENĖ, Vida NAVICKIENĖ, Elida ŽALNIERIŪNIENĖ, Gintė GUDZEVIČIŪTĖ, Gražina DROESSIGER (2022). Laikas: studijos, metodai ir labirintai: mokomoji knyga. - 140 p. ISBN 978-609-476-292-5 |
Data | Konferencijos ir pranešimo pavadinimas |
2014-04-26 | 1st Mediterranean Interdisciplinary Forumo n Social Sciences and Humanities, MIFS 2014 (2014 m. balandžio 23-26 d., Arab Open University, University of the Azores; Libanas, Beirutas, http://mforum.net.co/). Skaitytas pranešimas „The Information Literacy and Verbal Creativity of Trainee Teachers of Technologies”. |
2014-05-07 | 10th International Scientific Conference On Distance Learning in Applied Informatics, DIVAI 2014 (2014 m. gegužės 5-7, Constantine the Philosopher University in Nitra, University of Hradec Králové; Slovakija, Šturovas, http://conferences.ukf.sk/index.php/divai/divai2014). Skaitytas pranešimas „The Information Literacy and Creative Originality of Trainee Teachers of Technologies“. |
2014-07-11 | The 11th ICIE International Conference on: Excellence, Creativity and Innovation in Basic and Higher Education. Excellence in Education 2014/ The Creativity – Innovation Challenge (2014 m. liepos 7-11, International Centre for Innovation in Education (ICIE): Prancūzija, Paryžius, http://www.paris.icieconference.net/). Pristatytas stendinis pranešimas „The Creative Changes of Trainee Teachers of Technologies Using the VLE in Study Process”. |
2014-09-09 | International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts, SGEM 2014 (2014 m. rugsėjo 3-9, Bulgarian Academy of Sciences, Bulgaria, Albena, http://www.sgemsocial.org/). Kartu su prof. dr. P. Pečiuliauskiene pristatytas stendinis pranešimas „Creativity and Cross Curricular Relationships Visualisation Ability of Prie-Service Technology Teachers“. |
2014-12-04 | Tarptautinė mokslinė konferencija Mokymosi priemonės XXI amžiuje: kūrimas ir taikymas (Learning Materials In the 21st Century: Creation and Application) (2014 m. gruodžio 4 d., Lietuvos edukologijos universitetas). Pristatytas stendinis pranešimas „Technologijų ir gamtamokslinių dalykų turinio integraciniai ryšiai naudojant virtualią mokymo(si) aplinką emokykla.lt V-VI klasėse“. |
2015-01-01 | The third-year student’s creativity changes in applying virtual learning environment on Technology pedagogical studies process in Lithuania // Rural Environment. Education. Personality. (REEP), Jelgava : Latvia University of Agriculture, 2015 p. 283-291. |
2015-01-01 | Creativity of trainee Technology teachers of the Baltic countries as readiness to educate learners meeting the needs of the labor market of the beginning of the 21 st century // Society. Integration. Education, Rezekne : Rēzeknes Augstskola, 2015 p. 443-455. |
2016-01-01 | Professional purposefulness of the students of technologies education. // Rural Environment. Education. Personality. (REEP), Jelgava : Latvia University of Agriculture, 2016 p. 247-254. |
2019-11-08 | 4-oji tarptautinė konferencija „Švietimo politika kultūriniuose kontekstuose“. Vida Navickienė, Ilona Valantinaitė „Dėstytojo fenomenas į studentą orientuotose stuidijose“. |
2020-01-29 | Mokslinė konferencija „Technika, technologijos, ontologija: filosofiniai, sociologiniai ir komunikaciniai aspektai“. Ilona Valantinaitė, Vida Navickienė, Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė. „Studijų proceso technologizacijos veidrodžio efektas studentų požiūriu“ |
2020-01-29 | Mokslinė konferencija „Technika, technologijos, ontologija: filosofiniai, sociologiniai ir komunikaciniai aspektai“. Ilona Valantinaitė, Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Viktorija Žilinskaitė-Vytė, Vida Navickienė, „Verbalinio kūrybingumo raiškos užduočių turinio lyginamoji analizė tekstilės vartojimo kultūros dimensijos kontekste: Baltijos šalių atvejis“ |
2020-12-05 | LIETUVOS HUMANISTINĖS PSICHOLOGIJOS ASOCIACIJOS organizuota respublikinė konferencija „HUMANIZMAS MOKYMO(SI) PROCESE“. Ilona Valantinaitė, Vida Navickienė pranešimas HARMONINGAS DĖSTYTOJAS ŠIUOLAIKINIO STUDENTO AKIMIS. |
2021-02-11 | LMA mokslinė konferencija „Kultūra, vartojimas ir kūrybos ekonomika: filosofiniai, sociologiniai ir komunikaciniai aspektai. Žilinskaitė-Vytė V., Sederevičiūtė-Pačiauskienė Ž., Valantinaitė I., Navickienė V. Karantininiai privatumo-viešumo ribų peržengimai: „Sony Walkman“ istorijos tęsinys. Konferencija organizuota 2021 m. vasario 11 d. nuotoliniu būdu. Vilnius, Lietuva. |
2021-04-22 | International conference "Visuality'2021: media and communication", 2021 April 22-23. Sederevičiūtė-Pačiauskienė Živilė, Asakavičiūtė Vaida, Valantinaitė Ilona, Visual mediated dialogue in distance education. Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania. |
2021-05-07 | 14-th International Scientific Conference „Rural Environment. Education. Personality (REEP-2021)“, 2021 May 7. Valantinaitė I., Sederevičiūtė–Pačiauskienė Ž.Plenary presentation "The Pros and Cons of Online Learning Environment from the Students’ Perspective". Latvia University of Life Science and Technologies, Jelgava. |
2021-05-27 | The virtual 71st Annual International Communication Association Conference „Engaging the Essential Work of Care: Communication, Connectedness, and Social Justice“. Sederevičiūtė–Pačiauskienė Ž., Valantinaitė I. „Communion, Care and Leadership in Computer-Mediated Learning During the Early Stage of VOVID-19“. Virtual Conference 27-31 May, 2021. |
2022-02-03 | Mokslinė konferencija „Politiškumas, ideologija ir žodžio laisvė filosofiniu, sociologiniu ir komunikaciniu požiūriu“. Vaida Asakavičiūtė, Ilona Valantinaitė, Živilė Sederevičiūtė – Pačiauskienė „Diskusijų erdvė ir vaidmuo universitetinėse studijose“. Konferencija organizuota nuotoliniu būdu nuotoliniu 2022 m. vasario 03 d. |
2023-04-21 | Tarptautinė mokslinė konferencija VISUALITY 2023: MEDIA AND COMMUNICATION IN THE AGE OF (DIS)INFORMATION (liet. k.: VIZUALUMAS 2023: MEDIA IR KOMUNIKACIJA (DIS)INFORMACIJOS AMŽIUJE), 2023 m. balandžio 19 – 21 d. Vilniaus Gedimino technikos universitetas, Kūrybinių industrijų fakultetas, Vilnius, Lietuva. Mehmet Elibol (Istanbul University, Turkey); Ilona Valantinaitė, Mentor's Activity as Support Communication to Students in Software Development Projects (liet. k.: Mentoriaus veikla kaip paramos komunikacija studentams programinės įrangos kūrimo projektuose). https://vilniustech.lt/international-conference-visuality/program/343929 |
2023-04-21 | Tarptautinė mokslinė konferencija VISUALITY 2023: MEDIA AND COMMUNICATION IN THE AGE OF (DIS)INFORMATION (liet. k.: VIZUALUMAS 2023: MEDIA IR KOMUNIKACIJA (DIS)INFORMACIJOS AMŽIUJE), 2023 m. balandžio 19 – 21 d. Vilniaus Gedimino technikos universitetas, Kūrybinių industrijų fakultetas, Vilnius, Lietuva. Ilona Valantinaitė, Vaida Asakavičiūtė, Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Visual (Dis)information in Distance Communication - A Place for Memory and/or Imagination? (liet. k.: Vizualinis (dez)informavimas nuotoliniame bendravime – vieta atminčiai ir / ar vaizduotei?). https://vilniustech.lt/international-conference-visuality/program/343929 |
2023-05-12 | 16-th International Scientific Conference „Rural Environment. Education. Personality (REEP-2021)“, 2023 m. gegužės 12-13 d. Jelgavoje; Valantinaitė I., Asakavičiūtė V., Sederevičiūtė–Pačiauskienė Ž; Visual Mediated Dialogue in Distance Education; https://lbtufb.lbtu.lv/conference/REEP/2023/Latvia_REEP_2023_proceedings_No16_online.pdf |
2023-10-12 | VII Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencija UGDYMAS IR ŠVIETIMAS: ĮVAIROVĖS VERTĖ; nacionalinė konferencija; 2023 m. spalio 12-13 d., Kauno technologijos universitetas; Ilona Valantinaitė, Robert Leščinskij; UNIVERSITETAS AUGINA LYDERIUS, KURIANTIEMS RYTOJUI; https://lera.lt/wp-content/uploads/2023/11/VIIosios-LETA-Konferencijos-programa_2023_1.pdf |
2024-05-09 | Vaida Asakavičiūtė, Ilona Valantinaitė, Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė (2024). DISCUSSION, DEBATE AND DISPUTE AT UNIVERSITY AS A METHOD OF STUDY. Pirmoji tarptautinė mokslinė, praktinė konferencija "European Future: Philosophical and Educational Studies" (2024-05-09), Chersono technikos universitetas (Ukraina), VILNIUS TECH KIF (Lietuva) ir kt |
Užsienio kalba
|
A1/2: pradedantis vartotojas; B1/2: pažengęs vartotojas; C1/2: įgudęs vartotojas; | ||
---|---|---|---|
Kalbėjimas | Supratimas | Rašymas | |
anglų | B1 | B2 | B1 |
rusų | B2 | C1 | B1 |
Studijų pakopa | Studijų dalykas |
Antrosios pakopos | Audiovizualinių medijų diskursas |
Doktorantūros | Akademinė komunikacija |
Pirmosios pakopos | Specialybės įvadas |
Institucija | Šalis | Tematika | Laikotarpis |
Rezeknės aukštoji mokykla (Rezeknes Augstskola) | Latvija | Paskaitų skaitymas pagal LLP/ Erasmus teaching Programe. | 2012-2012 |
Kauno technologijos universitetas | Lietuva | Seminaras „Intelektinė nuosavybė, kūrybinės licenzijos ir atviroji prieiga“ | 2012-2012 |
Vilnius University | Lithuania | Seminar ‘Recommendations for Application of Project and Problem-based Teaching/Learning in Final Papers in Educational Studies’ | 2012-2012 |
Vilniaus universitetas | Lietuva | Seminaras „Projektinio ir probleminio mokymo(si) taikymo edukologijos studijų baigiamuosiuose darbuose rekomendacijos“ | 2012-2012 |
Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Psichologinių inovacijų ir eksperimentinių tyrimų mokymo centras | Lietuva | Kursai „Specializuotas vaikų piešinių interpretavimo kursas, skirtas pedagogams ir socialiniams darbuotojams“ I dalis. Lektorė psichologė-psichoterapeutė Nunzia Tarantini iš Italijos | 2013-2013 |
Ugdymo plėtotės centras | Lietuva | Vykdomo projekto „Mokyklų bibliotekų darbuotojų kompetencijos tobulinimas, taikant šiuolaikines priemones“ seminaras „Šiuolaikinis vadovėlių vertinimas“ | 2014-2014 |
Liublijanos universitetas | Slovėnija | Mokslinė stažuotė. Tyrimų atlikimas Liublijanos universitete | 2014-2014 |
LAMA BPO. Mokymus įvykdė VŠĮ Tyrimų ir mokymo centras | Lietuva | „Efektyvus atrankos komisijos darbas. 2014 m. atrankos sistemos naujovės. Vertinimo kroterijai” | 2014-2014 |
Valstybinis Gardino Yanka Kupala universitetas | Baltarusija | Mokslinė stažuotė. Tyrimų atlikimas Valstybiniame Gardino Yanka Kupala universitete. | 2014-2014 |
Daugpilio universitetas | Latvija | Mokslinė stažuotė. Tyrimų atlikimas Daugpilio universitete. | 2014-2014 |
Lietuvos edukologijos universitetas | Lietuva | Mokslininkams ir kitiems tyrėjas skirtas seminaras „Naudojimasis elektroniniais mokslo duomenų ištekliais: Socialinių mokslų šaltiniai“ | 2014-2014 |
Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Psichologinių inovacijų ir eksperimentinių tyrimų mokymo centras | Lietuva | Kursai „Specializuotas vaikų piešinių interpretavimas“ II dalis. Lektorė psichologė-psichoterapeutė Nunzia Tarantini iš Italijos. | 2014-2014 |
Lietuvos mokslo taryba | Lietuva | Vykdomo projekto „Podoktorantūros (post doc) stažuočių įgyvendinimas Lietuvoje“ seminaras „Projektų kūrimas ir valdymas“. Lektorius dr. Rimantas Kodžius iš Saudo Arabijos. | 2014-2014 |
Rezeknės aukštoji mokykla | Latvija | Mokslinė stažuotė. Tyrimų atlikimas Rezeknės aukštojoje mokykloje. | 2014-2014 |
Tartu universitetas | Estija | Mokslinė stažuotė. Tyrimų atlikimas Tartu universitete. | 2014-2014 |
Lietuvos edukologijos universitetas | Lietuva | Nacionalinio Taivano universiteto mokslininkų doc. dr. Ted Yu-Chung ir doc. dr. Hui-Lan Wang seminarų ciklas „Naratyvinio tyrinėjimo galia mokytojų įgalinimui: idėjos, praktika, istorijos“. | 2015-2015 |
Asociatia Dominou | Rumunija. Stažuotės vieta: Senglea, Maltos respublika | Erasmus+ programos „Nurturing of social and professional skills, using group dynamic methods“ (Nr.2015-1-LT01-KA104-013309) kursai “Creativity and interculturality – Harness the power of creativity through intercultural exchange in the classroom!”. | 2015-2015 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Lietuva | 6 akad. val. seminaras „Į studentą orientuotas mokymąs(is) rengiant dalykų aprašus“ | 2016-2016 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Lietuva | 8 akad. val. seminaras „Viešasis kalbėjimas akademinėje aplinkoje“ | 2016-2016 |
UAB Judruma | Lietuva | 8 akad. val. seminaras „Streso, emocijų ir konfliktų valdymas“ | 2017-2017 |
Lietuvos viešojo administravimo isntitutas | Lietuva | 6 akad. val. seminaras „Mąstymo efektyvumas ir kūrybiški probelmeų sprendimo būdai“ | 2017-2017 |
Lietuvos viešojo administravimo institutas | Lietuva | 8 akad. val. seminras „Emocinis intyelektas“ | 2017-2017 |
Lietuvos viešojo administravimo institutas | Lituva | 8 akad. val. seminaras „Efektyvaus bendravimo įgūdžiai“ | 2017-2017 |
Lietuvos viešojo administravimo institutas | Lietuva | 6 akad. val. seminaras „Bendravimo su šiuolaikine žiniasklaida būdai ir priemonės“ | 2017-2017 |
Lietuvos viešojo administravimo institutas | Lietuva | 8 akad. val. seminaras „Motyvuojantus bendravimas ir bendradarbiavimas efektyvioje komandoje. Organozacijos kultūros kūrimas“ | 2017-2017 |
UAB Mokymai verslui | Lietuva | 16 akad. val. seminaras „Vidiniai koučingo mokymai“ | 2017-2017 |
Švenčionių rajono švietimo pagalbos tarnyba | Lietuva | 6 akad. val. seminaras „Kaip tapti sėkmingu ekspertu, gebančiu valdyti stresą?“ | 2017-2017 |
VŠĮ Savęs pažinimo ir saviraiškos studija | Lietuva | 8 akad. val. seminaras „Meno terapija“ | 2017-2017 |
Lietuvos Gedimino technikos universitetas | Lietuva | 8 akad. val. seminaras „Lyderystė“ | 2017-2017 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Lietuva | 5 akad. val. seminaras „Studentų iškritimo prevencija“ | 2017-2017 |
Klaipėdos universitetas | Lietuva | 6 akad. val. „Edukologijos tyrimų akrtualijos“ | 2017-2017 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Lietuva | 2 akad. val. mokymai - debatai „Kokybiškoms studijoms ir XXI a. reikalingi dėstytojai“ | 2017-2017 |
VŠĮ „Ekodiena“, mokymų centras „SUPREMUS“ | Lietuva | 8 akad. val. seminaras „Viešas kalbėjimas: savęs ir auditorijos valdymas“ | 2017-2017 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Lietuva | 8 akad. val. seminaras „Geroji patirtis iš užsieniuo universitetų“ | 2019-2019 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Lietuva | 8 akad. val. seminaras „Probleminis mokymas(is)“ | 2019-2019 |
Talino technologijų universitetas | Estija | Inžinerinė pedagogika 156 val. (6 ECTS): 36 val. kontaktinio darbo, 120 val. savarankiško darbo. | 2021-2022 |
Talino technikos universitetas | Estija | Erasmus+ stažuotė | 2021-2021 |
NHL Stenden taikomųjų mokslų universitetas, Vytauto Didžiojo universitetas | Nyderlandai, Lietuva | Inovatyvi pedagogika kasdienėje praktikoje: studentų aktyvinimas, hibridinių studijų proceso organizavimas | 2022-2022 |
Aveiro universitetas | Portugalija | Edukologinių kompetencijų tobulimas, studentų iškritimo mažinimas, doktoratūros studijų organizavimas. | 2022-2022 |
Aveiro universitetas | Portugalija | Erasmus+ stažuotė | 2022-2022 |
Sivas Cumhuriyet universitetas | Turkija | Mokymosi vizitas pagal Erasmus+ programą. tarptautinių ryšių mezgimas. | 2023-2023 |
Laikotarpis | Projekto aprašymas |
2013-2015 | LEU Edukologijos katedros mokslininkė stažuotoja pagal projektą "Podoktorantūros (post doc) stažuočių įgyvendinimas Lietuvoje“ (projekto Nr. VP1-3.1-ŠMM-01-V-02-004), finansuojamame pagal Europos Sąjungos struktūrinių fondų 2007-2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3 prioriteto "Tyrėjų gebėjimų stiprinimas" priemonę VP1-3.1-ŠMM-01 "Mokslininkų ir kitų tyrėjų mobilumo ir studentų mokslinių darbų skatinimas". Bendra projekto vertė 6 419 042,52 Eur., iš jo ES dalis: 3 882 154,56 Eur. Projektui išmokėta lėšų: 6 142 713,02 Eur., iš jo ES dalis: 3 715 034,03 Eur. Išsamiau apie projektą: http://www.esparama.lt/projektas?id=31556&pgsz=10. Individuali podoktoratūrinės stažuotės tema "Virtualių mokymo(si) aplinkų taikymas rengiant technologijų mokytojus: tarpdalykinis aspektas". Projekto metu mokslininkė vykdė pedagoginį projektą (eksperimentą) Lietuvos edukologijos universitete ir atliko tarptautinį kokybinį kūrybingumo raiškos tyrimą. Podoktorantūrinės stažuotės metu tiriamieji buvo studentai kaip būsimieji specialistai. Tyrimo rezultatai paskelbti tarptautinėse konferencijose ir mokslo žurnaluose. |
2014-2016 | Projektas GRADUAL: studentų/absolventų pasirengimo įsidarbinimui gerinimas (2014-1-LT01-KA203-000645). Koordinatorius Lietuvos pramonininkų konfederacija „Patirties partneriai” (Fundacion Universidad-Empresa (Ispanija), Saltire Foundation (Didžioji Britanija), Global Lithuanian Leaders (Lietuva), Universidad Camilo Jose Cela (Ispanija), Vilniaus universitetas (Lietuva), Vilniaus Gedimino technikos universitetas (Lietuva), Kauno technologijos universitetas (Lietuva), Vytauto Didžiojo universitetas (Lietuva), Klaipėdos universitetas (Lietuva). Projekto vertė 150453 Eur, VGTU dalis 12755 Eur. Projekto finansuoja Erasmus+ strateginių partnerysčių programa. Projekto tikslas – sustiprinti tarp verslo ir universitetų tarpininkaujančių organizacijų (angl. Intermediary Organisations) gebėjimus teikti efektyvias ir inovatyvias paslaugas universitetams ir įmonėms, siekiant pagerinti besimokančiųjų pasirengimą darbo rinkai per studentų ir absolventų praktikų schemas bei kitas praktinio mokymo ar karjeros orientavimo priemones. Projekto rezultatai: Gairės kaip sukurti ir efektyviai įgyvendinti studentų/absolventų praktikos programas; Mokymo medžiaga programos rengimui; nAbsolventų mokymo programa (https://drive.google.com/file/d/0B_8R3qS_p0Y8NU56V1Bja2JiSG8/view), kurioje mokslininkė sukūrė studijų modulį „Creativity“; Pramonės lūkesčių indeksas: Absolventų/jaunų specialistų kompetencijų tyrimas. |
2020-2020 | Dalyvavimas LMT projekte „EKSTRE: Nuotolinio darbo ir mokymo proceso organizavimo modelis ir rekomendacijos ekstremaliam ir pereinamajam laikotarpiui“ (angl. Model of distance working and learning organization and recommendations for extreme and transition period) (Nr. P-COV-20-54). Projekto koordinatorius Kauno technologijos universitetas, partneriai Vilniaus Gedimino technikos universitetas ir Vilniaus universitetas. Projekto tikslas – sukurti patikimo ir saugaus nuotolinio darbo ir mokymo proceso organizavimo ir vykdymo modelį, esant ribotiems techniniams ir informaciniams ištekliams bei pateikti rekomendacijas kaip šį modelį taikyti ekstremaliam ir pereinamajam laikotarpiui, pasiruošimui ekstremalioms situacijoms ateityje. Projekto sąmata 99957,0 Eur |
2020-2021 | Vadovavimas partnerio (Vilnius Tech) dalies MTEP projekto „MATHOS: Modernios mokinių ir korepetitorių sąveikos platformos prototipo vystymas“ (01.2.1-LVPA-K-856 Eksperimentas) veikloms. Pareiškėjas UAB „Linkdna“. Tikslas - sukurti modernią mokinių ir korepetitorių sąveikos platformos prototipą. Projekto sąmata 367012,92 Eur. |
2023-2027 | Ekcelencijos projektas „Civilinės inžinerijos mokslo centras“. Tyrimų kryptis: Tvarios, efektyvios ir ilgaamžiškos kompozitinės medžiagos, konstrukcijos ir technologijos. Darbas komandoje: sukurti duomenimis pagrįstus socialinius modelius ir tvarius sprendimus, didinančius saugų visuomenės į(si)traukimą ir išmanumą priimant sprendimus, susijusius su tvariomis technologijomis ir civiline inžinerija. |
Laikotarpis | Pavadinimas |
2014-2020 | Respublikinio moksleivių integruoto technologijų ir literatūros konkurso "Kūrybos paukštė" kūrybinių darbų vertinimo komisijos narė. Organizatoriai Vilniaus Gabijos gimnazija. |
2021-- | Respublikinio moksleivių integruoto technologijų ir literatūros konkurso "Kūrybos paukštė" kūrybinių darbų vertinimo komisijos narė. Organizatoriai Vilniaus Gabijos progimnazija. |
2022-2022 | Respublikinio moksleivių kūrybinių darbų konkurso „Paukščių sugrįžtuvės – 2022” vertinimo komisijos narė. Organizatoriai Vilniaus Gabijos progimnazija. |