Gyvenimo aprašymas

Vardas ir pavardė Jolita Šliogerienė
Išsilavinimas
Institucija Kvalifikacijos laipsnis, mokslo laipsnis, pedagoginis vardas Metai
Vilniaus pedagoginis universitetas anglų ir prancūzų kalbos mokytojos kvalifikacija, aukštasis išsilavinimas 1995
Vytauto Didžiojo universitetas socialinių mokslų srities, edukologijos krypties daktaras 2002
Mykolo Romerio universitetas docentas 2008
Mykolo Romerio universitetas profesorius 2019
Darbo patirtis
Darbovietė Pareigos Laikotarpis
Vilniaus Gedimino technikos universitetas lektorė 1996-2002
Mykolo Romerio universitetas docentė 2002-2010
Mykolo Romerio universitetas Taikomosios filologijos katedros vedėja, docentė 2010-2014
Mykolo Romerio universitetas Humanitarinių mokslų instituto direktorė (dekanė), profesorė 2014-2017
Vilniaus Gedimino technikos universitetas Užsienio kalbų skyriaus vedėja, profesorė 2017-2023
Svarbiausios publikacijos, monografijos, meno darbai, patentai
Mokslo kryptis Darbo pavadinimas ir aprašymas Metai
H 004, S 007 Gulbinskienė Dalia, Masoodi Marjan, Šliogerienė Jolita, Moodle as virtual learning environment in developing language skills, fostering metacognitive awareness and promoting learner autonomy // Pedagogika : mokslo darbai, Vilnius. ISSN 1392-0340. t. 127, Nr. 3 (2017) p. 176-185 2017
S 007, H 004 Suchanova, Jelena; Šliogerienė, Jolita; Mockienė, Liudmila. A paradigm shift in teaching business English vocabulary // Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš : University of Niš. ISSN 2334-9182. eISSN 2334-9212. 2017, vol. 5, no. 2, p. 247-257. DOI: 10.2210.22190/JTESAP1702247S. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science)] [M.kr.: S 007,H 004] 2017
S 004, S 003 Ginevičius Romualdas, Gedvilaitė Dainora, Stasiukynas Andrius, Šliogerienė Jolita, Quantitative assessment of the dynamics of the economic development of socioeconomic systems based on the MDD method // Inžinerinė ekonomika = Engineering economics, Kaunas. ISSN 1392-2785. vol. 29, iss. 3 (2018) p. 531-532 2018
S 007, H 004 Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita. Students' experience of learning ESP: Findings from a case study in Lithuania // Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš : University of Niš. ISSN 2334-9182. eISSN 2334-9212. 2018, vol. 6, no. 3, p. 489-500. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science)] [M.kr.: H 004,S 007] 2018
S 007, H 004 Šliogerienė, Jolita. Is ESP standardized assessment feasible? // Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš : University of Niš. ISSN 2334-9182. eISSN 2334-9212. 2018, vol. 6, no. 3, p. 525-534. DOI: 10.22190/JTESAP1803525S. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science)] [M.kr.: S 007,H 004] 2018
H 004, S 008 Darginavičienė Irena, Šliogerienė Jolita, Culture and religion: is there a link between the two? // Religious-Philosphical Articles = Religiski-filozofiski raksti, Riga. ISSN 1407-1908. t. 27 (2019) p. 15-37 2019
H 004, S 008 Šliogerienė Jolita, Stunžaitė Alisa, The perception of creative verbal communication in idiomaticity // Creativity studies, Vilnius. ISSN 2345-0479. vol. 12, iss. 2 (2019) p. 376-393 2019
H 004 Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė; Rackevičienė, Sigita; Burkšaitienė, Nijolė; Mažeikienė, Viktorija; Mockienė, Liudmila; Šliogerienė, Jolita; Crible, Ludivine; Abuczki, Ágnes; Zikánová, Šárka; Péter, Furkó B. Fuzzy boundaries in the different functions and translations of the discourse marker and (annotated in TED Talks) // Fuzzy boundaries in discourse studies : theoretical, methodological, and lexico-grammatical fuzziness / editors: Péter B. Furkó, Ildikó Vaskó, Csilla Ilona Dér, Dorte Madsen. Cham : Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 9783030275723. eISBN 9783030275730. p. 239-257. (Postdisciplinary Studies in Discourse). DOI: 10.1007/978-3-030-27573-0. [M.kr.: H 004] 2019
S 007, S 008 Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė; Šliogerienė, Jolita. Social media use in university studies. Cham : Springer, 2020. [183] p. (Numanities - arts and humanities in progress, ISSN 2510-442X, eISSN 2510-4438 ; vol. 13). ISBN 9783030377267. eISBN 9783030377274. DOI: 10.1007/978-3-030-37727-4. [Scopus] [M.kr.: S 008,S 007] 2020
S 007, H 004 Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė, Rackevičienė Sigita, Burkšaitienė Nijolė, Mockienė Liudmila, Šliogerienė Jolita, Gulbinskienė Dalia, Annotating Causal Discourse Markers ‘because’ and ‘so’ for Learning English as a Foreign Language // Pedagogika = Pedagogy : mokslo darbai, Vilnius. ISSN 1392-0340. t. 137, Nr. 1 (2020) p. 193-207 2020
S 004, S 007 Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita. Lithuanian undergraduate students’ approaches to learning English for Specific Purposes // Journal of education culture and society. Wrocław : University of Wrocław. ISSN 2081-1640. 2021, vol. 12, no. 1, p. 469-477. DOI: 10.15503/jecs2021.1.469.477. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science); Academic Search Premier; ERIH Plus; Index Copernicus] [M.kr.: S 007,H 004] [SNIP: 0,243; SJR: 0,000 (2021, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,500] 2021
S007, S008 Kačerauskas, Tomas; Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Živilė; Šliogerienė, Jolita. Gamification in socio-cultural structures: advantages and disadvantages = Sužaidybinimas sociokultūrinėse struktūrose: Pro Et Contra // Transformations in business & economics. Vilnius : Vilnius University. ISSN 1648-4460. eISSN 1648-4460. 2022, vol. 21, no. 2 (56), p. 181-192. [Scopus; EconLit; IBSS; Social Sciences Citation Index (Web of Science)] [M.kr.: S 008] [IF: 1,500; AIF: 5,250; kvartilis: Q3 (2022, Clarivate JCR SSCI)] [CiteScore: 2,70; SNIP: 0,430; SJR: 0,313; kvartilis: Q1 (2022, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,333] 2022
S007, S008 Diržytė, Aistė; Perminas, Aidas; Kaminskis, Lukas; Žebrauskas, Giedrius; Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Živilė; Šliogerienė, Jolita; Suchanova, Jelena; Rimašiūtė-Knabikienė, Romualda; Patapas, Aleksandras; Gajdosikienė, Indrė. Factors contributing to dropping out of adults’ programming e-learning // Heliyon. Oxford : Elsevier. eISSN 2405-8440. 2023, vol. 9, iss. 12, p. 649-669. DOI: 10.1016/j.heliyon.2023.e22113. [Science Citation Index Expanded (Web of Science); Scopus; ScienceDirect] [M.kr.: S 006,S 008,S 007] [IF: 4,000; AIF: 7,200; kvartilis: Q2 (2022, Clarivate JCR SCIE)] [CiteScore: 5,60; SNIP: 1,332; SJR: 0,609; kvartilis: Q1 (2022, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,176] 2023
Pagrindiniai metodiniai darbai
Metai Pavadinimas
2012 Burkšaitienė, Nijolė; Liuolienė, Alvyda; Metiūnienė, Regina; Rackevičienė, Sigita; Šliogerienė, Jolita. Workbook for law students : [mokomasis leidinys] Vilnius : Mykolo Romerio uiniversitetas, 2012. 216 p. ISBN 9789955194507. [M.kr.: H 004,S 007]
2013 Burkšaitienė, Nijolė; Liuolienė, Alvyda; Metiūnienė, Regina; Rackevičienė, Sigita; Šliogerienė, Jolita. Workbook for law and management students : [mokomasis leidinys]. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas, 2013. 132 p. ISBN 9789955195160. [M.kr.: H 004]
Svarbiausi pranešimai konferencijose
Data Konferencijos ir pranešimo pavadinimas
2017-05-26 Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita. Validation of learning outcomes gained outside academia: a Lithuanian case of portfolio training // Society. Integration. Education : proceedings of the scientific conference, May 26th - 27th, 2017. Rezekne : Rezekne Academy of Technologies. ISSN 1691-5887. 2017, vol. 2, p. 397-409. DOI: 10.17770/sie2017vol2.2286. [Conference Proceedings Citation Index - Science (Web of Science)] [M.kr.: H 004,S 007]
2017-09-01 Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė; Burkšaitienė, Nijolė; Rackevičienė, Sigita; Šliogerienė, Jolita. Annotating discourse marker because in TED Talks // Drivers for progress in the global society : the 5th European interdisciplinary forum 2017 (EIF 2017) Vilnius (Lithuania) / editors Agota Giedrė Raišiene, Yuriy Bilan. Bologna : EDlearning, 2018. ISBN 9788887729474. p. 165-175. [M.kr.: H 004]
2018-05-18 Šliogerienė, Jolita; Burkšaitienė, Nijolė; Rackevičienė, Sigita; Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė; Mažeikienė, Viktorija. Multi-functionality of the discourse marker and annotated in TED talks // DiscourseNet 20 – Exploring Fuzzy Boundaries in Discourse Studies : Conference handbook, Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary Budapest, 17–19 May, 2018 / editors: Péter Furkó, Csilla Dér, Johannes Angermuller. Debrecen : Debrecen University Press, 2018. ISBN 9789633187241. p. 64-65. [M.kr.: H 004]
2019-10-10 Vasconcelos, Sandra; Balula, Ana; Pirsl, Danica; Milosevic, Danica; Stojkovic, Nadežda; Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita; Stankovic, Vesna. Videos as partners in ESP and technical terminology teaching – profiling an international joint project // ReCles.pt international conference 2019 : approaches to teaching and learning languages for specific purposes: building bridges across the classroom and the professional world, 3-4 October, Portugal : book of abstracts. Algarve : Universidade do Algarve. 2019, p. 68-69. [M.kr.: H 004] [Aut. ind.: 0,125]
Užsienio kalba
A1/2: pradedantis vartotojas; B1/2: pažengęs vartotojas; C1/2: įgudęs vartotojas;
Kalbėjimas Supratimas Rašymas
anglų C2 C2 C2
prancūzų B1 B2 B1
rusų B2 C1 B2
Dėstomi studijų dalykai
Studijų pakopa Studijų dalykas
Pirmosios pakopos Specialybės įvadas
Pirmosios pakopos Specialybės anglų kalba 2
Pirmosios pakopos Specialybės anglų kalba 1
Pirmosios pakopos Akademinė anglų kalba
Pirmosios pakopos Dalykinė komunikacija
Pirmosios pakopos Specialybės anglų kalba
Kvalifikacijos tobulinimas (stažuotės, ilgesnės nei 2 savaitės; mokymai, seminarai, ne trumpesni nei 8 akad. val.; išvykos pagal mainų programas)
Institucija Šalis Tematika Laikotarpis
Tamperės universitetas Suomija Kalbų mokymo perspektyvos 2019 / Language Teaching Tomorrow 2019. 2019-2019
Vilniaus Gedimino technikos universitetas Lietuva Geroji patirtis iš užsienio universitetų 2020-2020
Vilniaus Gedimino technikos universitetas Lietuva Grįžtamasis ryšys studijose ir gyvenime 2021-2021
Dalyvavimas projektuose
Laikotarpis Projekto aprašymas
2003-2004 Užsienio kalbų kokybės vertinimas Estijoj, Latvijoj ir Lietuvoj, QALSPELL
2011-2013 2011-2013 m. Grundtvig . Learning partnership project. Institutional Strategies targeting the Uptake of Social Networking in Adult Education (ISTUS)), partner, researcher
2012-2014 2012-2014 m. “Formalization of competencies gained in the system of adults’ non-formal education in HEIs in Lithuania”“ (VP1-2.1-ŠMM-04-k-03-004) expert- train the trainer, researcher
2013-2017 2013-2017 COST IS1312 action TextLink (EU project of computational linguistics) a researcher
2022-2024 2022-2024 Erasmus + Programme Key Action 2: Strategic Partnership “Virtual Reality for Vocationally Oriented Language Learning” under the Agreement n° 2021-1-DE02-KA220-VET-000030241
Narystė tarptautinėse organizacijose, komitetuose, ekspertinė veikla, dalyvavimas redkolegijose
Laikotarpis Pavadinimas
2009-2021 Ekspertė -projektų vertintoja, Europos nuolatinės komisijos socialiniams mokslams narė vertinant „European Collaborative Research Projects“.
2016-2021 COST ACTION projektų paraiškų vertintoja-ekspertė.
2016-2021 Kazachstano Nacionalinės nepriklausomos studijų kokybės vertinimo agentūros ekspertė (2016 m. vertintos dvi užsienio k. pedagogikos krypties programos, 2021 m. -viena kalbų didaktikos programa).
2016-2024 Studijų programų išorinio vertinimo ekspertas Nepriklausoma Kazachstano švietimo kokybės užtikrinimo agentūra (IQAA) kalbų mokymo srityje
2017-2024 Žurnalas “Darnioji daugiakalbystė”. VDU, redkolegijos narė http://uki.vdu.lt/sm/index.php/sm/about/editorialTeam
2018-2024 Švietimo mainų paramos fondo projektų paraiškų vertintoja-ekspertė
Kita veikla
Studijų kokybės vertinimo centro (SKVC) ekspertė vertinant Lietuvos universitetų užsienio kalbų mokymo programas. Atnaujinamų kitų universitetų studijų programų ekspertinis vertinimas pagal ESF vykdomus projektus.
Vadovavimas doktorantams (edukologija) 2017-2019 m. - doktorantės Giedrės Valūnaitės-Oleškevičienės vadovė 2016- 2019 m. - doktorantės Marjan Masoodi vadovė, tema "Metakognityvinio sąmoningumo skatinimas autonominėse universitetinėse studijose" 2017 m. lapkričio 17 d. Edukologijos mokslo krypties gynimo tarybos narė, doktorantė Giedrė Paurienė, disertacijos tema "Pedagogo profesinės kompetencijos ugdymas neformaliuoju mokymusi" 2016 m. lapkričio 29 d. Švietimo mokslo krypties gynimo tarybos narė, doktorantė Daiva Penkauskienė, disertacijos tema "Išprovokuoto mokymosi permąstymo patirtis bakalauro studijų universitete metu" 2011-2016 m. doktorantės Giedrės Valūnaitės-Oleškevičienės mokslinė vadovė, apgintos disertacijos tema "Socialinių medijų naudojimo įprasminimas universitetinėse studijose" 2012-2016 m. doktorantės Eglės Selevičienės konsultantė