Vardas ir pavardė | Jolita Šliogerienė |
Institucija | Kvalifikacijos laipsnis, mokslo laipsnis, pedagoginis vardas | Metai |
Vilniaus pedagoginis universitetas | anglų ir prancūzų kalbos mokytojos kvalifikacija, aukštasis išsilavinimas | 1995 |
Vytauto Didžiojo universitetas | socialinių mokslų srities, edukologijos krypties daktaras | 2002 |
Mykolo Romerio universitetas | docentas | 2008 |
Mykolo Romerio universitetas | profesorius | 2019 |
Darbovietė | Pareigos | Laikotarpis |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | lektorė | 1996-2002 |
Mykolo Romerio universitetas | docentė | 2002-2010 |
Mykolo Romerio universitetas | Taikomosios filologijos katedros vedėja, docentė | 2010-2014 |
Mykolo Romerio universitetas | Humanitarinių mokslų instituto direktorė (dekanė), profesorė | 2014-2017 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Užsienio kalbų skyriaus vedėja, profesorė | 2017-2023 |
Mokslo kryptis | Darbo pavadinimas ir aprašymas | Metai |
H 004, S 007 | Gulbinskienė Dalia, Masoodi Marjan, Šliogerienė Jolita, Moodle as virtual learning environment in developing language skills, fostering metacognitive awareness and promoting learner autonomy // Pedagogika : mokslo darbai, Vilnius. ISSN 1392-0340. t. 127, Nr. 3 (2017) p. 176-185 | 2017 |
S 007, H 004 | Suchanova, Jelena; Šliogerienė, Jolita; Mockienė, Liudmila. A paradigm shift in teaching business English vocabulary // Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš : University of Niš. ISSN 2334-9182. eISSN 2334-9212. 2017, vol. 5, no. 2, p. 247-257. DOI: 10.2210.22190/JTESAP1702247S. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science)] [M.kr.: S 007,H 004] | 2017 |
S 004, S 003 | Ginevičius Romualdas, Gedvilaitė Dainora, Stasiukynas Andrius, Šliogerienė Jolita, Quantitative assessment of the dynamics of the economic development of socioeconomic systems based on the MDD method // Inžinerinė ekonomika = Engineering economics, Kaunas. ISSN 1392-2785. vol. 29, iss. 3 (2018) p. 531-532 | 2018 |
S 007, H 004 | Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita. Students' experience of learning ESP: Findings from a case study in Lithuania // Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš : University of Niš. ISSN 2334-9182. eISSN 2334-9212. 2018, vol. 6, no. 3, p. 489-500. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science)] [M.kr.: H 004,S 007] | 2018 |
S 007, H 004 | Šliogerienė, Jolita. Is ESP standardized assessment feasible? // Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš : University of Niš. ISSN 2334-9182. eISSN 2334-9212. 2018, vol. 6, no. 3, p. 525-534. DOI: 10.22190/JTESAP1803525S. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science)] [M.kr.: S 007,H 004] | 2018 |
H 004, S 008 | Darginavičienė Irena, Šliogerienė Jolita, Culture and religion: is there a link between the two? // Religious-Philosphical Articles = Religiski-filozofiski raksti, Riga. ISSN 1407-1908. t. 27 (2019) p. 15-37 | 2019 |
H 004, S 008 | Šliogerienė Jolita, Stunžaitė Alisa, The perception of creative verbal communication in idiomaticity // Creativity studies, Vilnius. ISSN 2345-0479. vol. 12, iss. 2 (2019) p. 376-393 | 2019 |
H 004 | Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė; Rackevičienė, Sigita; Burkšaitienė, Nijolė; Mažeikienė, Viktorija; Mockienė, Liudmila; Šliogerienė, Jolita; Crible, Ludivine; Abuczki, Ágnes; Zikánová, Šárka; Péter, Furkó B. Fuzzy boundaries in the different functions and translations of the discourse marker and (annotated in TED Talks) // Fuzzy boundaries in discourse studies : theoretical, methodological, and lexico-grammatical fuzziness / editors: Péter B. Furkó, Ildikó Vaskó, Csilla Ilona Dér, Dorte Madsen. Cham : Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 9783030275723. eISBN 9783030275730. p. 239-257. (Postdisciplinary Studies in Discourse). DOI: 10.1007/978-3-030-27573-0. [M.kr.: H 004] | 2019 |
S 007, S 008 | Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė; Šliogerienė, Jolita. Social media use in university studies. Cham : Springer, 2020. [183] p. (Numanities - arts and humanities in progress, ISSN 2510-442X, eISSN 2510-4438 ; vol. 13). ISBN 9783030377267. eISBN 9783030377274. DOI: 10.1007/978-3-030-37727-4. [Scopus] [M.kr.: S 008,S 007] | 2020 |
S 007, H 004 | Valūnaitė Oleškevičienė Giedrė, Rackevičienė Sigita, Burkšaitienė Nijolė, Mockienė Liudmila, Šliogerienė Jolita, Gulbinskienė Dalia, Annotating Causal Discourse Markers ‘because’ and ‘so’ for Learning English as a Foreign Language // Pedagogika = Pedagogy : mokslo darbai, Vilnius. ISSN 1392-0340. t. 137, Nr. 1 (2020) p. 193-207 | 2020 |
S 004, S 007 | Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita. Lithuanian undergraduate students’ approaches to learning English for Specific Purposes // Journal of education culture and society. Wrocław : University of Wrocław. ISSN 2081-1640. 2021, vol. 12, no. 1, p. 469-477. DOI: 10.15503/jecs2021.1.469.477. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science); Academic Search Premier; ERIH Plus; Index Copernicus] [M.kr.: S 007,H 004] [SNIP: 0,243; SJR: 0,000 (2021, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,500] | 2021 |
S007, S008 | Kačerauskas, Tomas; Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Živilė; Šliogerienė, Jolita. Gamification in socio-cultural structures: advantages and disadvantages = Sužaidybinimas sociokultūrinėse struktūrose: Pro Et Contra // Transformations in business & economics. Vilnius : Vilnius University. ISSN 1648-4460. eISSN 1648-4460. 2022, vol. 21, no. 2 (56), p. 181-192. [Scopus; EconLit; IBSS; Social Sciences Citation Index (Web of Science)] [M.kr.: S 008] [IF: 1,500; AIF: 5,250; kvartilis: Q3 (2022, Clarivate JCR SSCI)] [CiteScore: 2,70; SNIP: 0,430; SJR: 0,313; kvartilis: Q1 (2022, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,333] | 2022 |
S007, S008 | Diržytė, Aistė; Perminas, Aidas; Kaminskis, Lukas; Žebrauskas, Giedrius; Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Živilė; Šliogerienė, Jolita; Suchanova, Jelena; Rimašiūtė-Knabikienė, Romualda; Patapas, Aleksandras; Gajdosikienė, Indrė. Factors contributing to dropping out of adults’ programming e-learning // Heliyon. Oxford : Elsevier. eISSN 2405-8440. 2023, vol. 9, iss. 12, p. 649-669. DOI: 10.1016/j.heliyon.2023.e22113. [Science Citation Index Expanded (Web of Science); Scopus; ScienceDirect] [M.kr.: S 006,S 008,S 007] [IF: 4,000; AIF: 7,200; kvartilis: Q2 (2022, Clarivate JCR SCIE)] [CiteScore: 5,60; SNIP: 1,332; SJR: 0,609; kvartilis: Q1 (2022, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 0,176] | 2023 |
Metai | Pavadinimas |
2012 | Burkšaitienė, Nijolė; Liuolienė, Alvyda; Metiūnienė, Regina; Rackevičienė, Sigita; Šliogerienė, Jolita. Workbook for law students : [mokomasis leidinys] Vilnius : Mykolo Romerio uiniversitetas, 2012. 216 p. ISBN 9789955194507. [M.kr.: H 004,S 007] |
2013 | Burkšaitienė, Nijolė; Liuolienė, Alvyda; Metiūnienė, Regina; Rackevičienė, Sigita; Šliogerienė, Jolita. Workbook for law and management students : [mokomasis leidinys]. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas, 2013. 132 p. ISBN 9789955195160. [M.kr.: H 004] |
Data | Konferencijos ir pranešimo pavadinimas |
2017-05-26 | Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita. Validation of learning outcomes gained outside academia: a Lithuanian case of portfolio training // Society. Integration. Education : proceedings of the scientific conference, May 26th - 27th, 2017. Rezekne : Rezekne Academy of Technologies. ISSN 1691-5887. 2017, vol. 2, p. 397-409. DOI: 10.17770/sie2017vol2.2286. [Conference Proceedings Citation Index - Science (Web of Science)] [M.kr.: H 004,S 007] |
2017-09-01 | Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė; Burkšaitienė, Nijolė; Rackevičienė, Sigita; Šliogerienė, Jolita. Annotating discourse marker because in TED Talks // Drivers for progress in the global society : the 5th European interdisciplinary forum 2017 (EIF 2017) Vilnius (Lithuania) / editors Agota Giedrė Raišiene, Yuriy Bilan. Bologna : EDlearning, 2018. ISBN 9788887729474. p. 165-175. [M.kr.: H 004] |
2018-05-18 | Šliogerienė, Jolita; Burkšaitienė, Nijolė; Rackevičienė, Sigita; Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė; Mažeikienė, Viktorija. Multi-functionality of the discourse marker and annotated in TED talks // DiscourseNet 20 – Exploring Fuzzy Boundaries in Discourse Studies : Conference handbook, Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary Budapest, 17–19 May, 2018 / editors: Péter Furkó, Csilla Dér, Johannes Angermuller. Debrecen : Debrecen University Press, 2018. ISBN 9789633187241. p. 64-65. [M.kr.: H 004] |
2019-10-10 | Vasconcelos, Sandra; Balula, Ana; Pirsl, Danica; Milosevic, Danica; Stojkovic, Nadežda; Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita; Stankovic, Vesna. Videos as partners in ESP and technical terminology teaching – profiling an international joint project // ReCles.pt international conference 2019 : approaches to teaching and learning languages for specific purposes: building bridges across the classroom and the professional world, 3-4 October, Portugal : book of abstracts. Algarve : Universidade do Algarve. 2019, p. 68-69. [M.kr.: H 004] [Aut. ind.: 0,125] |
Užsienio kalba
|
A1/2: pradedantis vartotojas; B1/2: pažengęs vartotojas; C1/2: įgudęs vartotojas; | ||
---|---|---|---|
Kalbėjimas | Supratimas | Rašymas | |
anglų | C2 | C2 | C2 |
prancūzų | B1 | B2 | B1 |
rusų | B2 | C1 | B2 |
Studijų pakopa | Studijų dalykas |
Pirmosios pakopos | Specialybės įvadas |
Pirmosios pakopos | Specialybės anglų kalba 2 |
Pirmosios pakopos | Specialybės anglų kalba 1 |
Pirmosios pakopos | Akademinė anglų kalba |
Pirmosios pakopos | Dalykinė komunikacija |
Pirmosios pakopos | Specialybės anglų kalba |
Institucija | Šalis | Tematika | Laikotarpis |
Tamperės universitetas | Suomija | Kalbų mokymo perspektyvos 2019 / Language Teaching Tomorrow 2019. | 2019-2019 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Lietuva | Geroji patirtis iš užsienio universitetų | 2020-2020 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Lietuva | Grįžtamasis ryšys studijose ir gyvenime | 2021-2021 |
Laikotarpis | Projekto aprašymas |
2003-2004 | Užsienio kalbų kokybės vertinimas Estijoj, Latvijoj ir Lietuvoj, QALSPELL |
2011-2013 | 2011-2013 m. Grundtvig . Learning partnership project. Institutional Strategies targeting the Uptake of Social Networking in Adult Education (ISTUS)), partner, researcher |
2012-2014 | 2012-2014 m. “Formalization of competencies gained in the system of adults’ non-formal education in HEIs in Lithuania”“ (VP1-2.1-ŠMM-04-k-03-004) expert- train the trainer, researcher |
2013-2017 | 2013-2017 COST IS1312 action TextLink (EU project of computational linguistics) a researcher |
2022-2024 | 2022-2024 Erasmus + Programme Key Action 2: Strategic Partnership “Virtual Reality for Vocationally Oriented Language Learning” under the Agreement n° 2021-1-DE02-KA220-VET-000030241 |
Laikotarpis | Pavadinimas |
2009-2021 | Ekspertė -projektų vertintoja, Europos nuolatinės komisijos socialiniams mokslams narė vertinant „European Collaborative Research Projects“. |
2016-2021 | COST ACTION projektų paraiškų vertintoja-ekspertė. |
2016-2021 | Kazachstano Nacionalinės nepriklausomos studijų kokybės vertinimo agentūros ekspertė (2016 m. vertintos dvi užsienio k. pedagogikos krypties programos, 2021 m. -viena kalbų didaktikos programa). |
2016-2024 | Studijų programų išorinio vertinimo ekspertas Nepriklausoma Kazachstano švietimo kokybės užtikrinimo agentūra (IQAA) kalbų mokymo srityje |
2017-2024 | Žurnalas “Darnioji daugiakalbystė”. VDU, redkolegijos narė http://uki.vdu.lt/sm/index.php/sm/about/editorialTeam |
2018-2024 | Švietimo mainų paramos fondo projektų paraiškų vertintoja-ekspertė |
Studijų kokybės vertinimo centro (SKVC) ekspertė vertinant Lietuvos universitetų užsienio kalbų mokymo programas. Atnaujinamų kitų universitetų studijų programų ekspertinis vertinimas pagal ESF vykdomus projektus. |
Vadovavimas doktorantams (edukologija) 2017-2019 m. - doktorantės Giedrės Valūnaitės-Oleškevičienės vadovė 2016- 2019 m. - doktorantės Marjan Masoodi vadovė, tema "Metakognityvinio sąmoningumo skatinimas autonominėse universitetinėse studijose" 2017 m. lapkričio 17 d. Edukologijos mokslo krypties gynimo tarybos narė, doktorantė Giedrė Paurienė, disertacijos tema "Pedagogo profesinės kompetencijos ugdymas neformaliuoju mokymusi" 2016 m. lapkričio 29 d. Švietimo mokslo krypties gynimo tarybos narė, doktorantė Daiva Penkauskienė, disertacijos tema "Išprovokuoto mokymosi permąstymo patirtis bakalauro studijų universitete metu" 2011-2016 m. doktorantės Giedrės Valūnaitės-Oleškevičienės mokslinė vadovė, apgintos disertacijos tema "Socialinių medijų naudojimo įprasminimas universitetinėse studijose" 2012-2016 m. doktorantės Eglės Selevičienės konsultantė |