Gyvenimo aprašymas
Vardas ir pavardė
|
Neringa Vilkaitė-Vaitonė
|
Išsilavinimas
Institucija |
Kvalifikacijos laipsnis, mokslo laipsnis, pedagoginis vardas |
Metai |
Šiaulių universitetas |
Ekonomikos bakalauras |
2006 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Vadybos ir verslo administravimo magistras |
2008 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Socialinių mokslų (vadybos) daktaras |
2015 |
South-Eastern Finland University of Applied Sciences |
Turizmo ir verslo vadybos bakalauras |
2019 |
Darbo patirtis
Darbovietė |
Pareigos |
Laikotarpis |
UAB Rytų gurmanai |
Vedėja |
2012-2015 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Lektorė |
2015-2019 |
Vilniaus universitetas |
Lektorė |
2017-2018 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Mokslo darbuotoja |
2019-2022 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Vyresnioji mokslo darbuotoja |
2021-- |
Vilniaus universitetas |
Docentė |
2021-- |
Vilniaus universitetas |
Mokslo darbuotoja |
2022-- |
Svarbiausios publikacijos, monografijos, meno darbai, patentai
Mokslo kryptis |
Darbo pavadinimas ir aprašymas |
Metai |
03S |
Skačkauskienė, I.; Vilkaitė-Vaitonė, N.; Vojtovic, S. 2016. Model for measuring customer loyalty towards a service provider, Journal of business economics and management 16(6): 1185–1200. |
2016 |
03S |
Skačkauskienė, I., Vilkaitė-Vaitonė, N. 2017. Paslaugų vartotojų lojalumas: monografija. Vilnius: Technika. |
2017 |
03S |
Diaz-Meneses G.; Estupiñán O.M.; Vilkaite-Vaitone N. 2021. Online museums segmentation with structured data: The case of the Canary Island’s online marketplace. Journal of theoretical and applied electronic commerce research 16(7): 2750-2767. |
2021 |
03S |
Vilkaitė-Vaitonė N.; Jesevičiūtė-Ufartienė L. 2021. Predicting textile recycling through the lens of the theory of planned behaviour. Sustainability 13(20): 1-12. |
2021 |
03S |
Vilkaitė-Vaitonė N.; Skačkauskienė I.; Díaz-Meneses G. 2022. Measuring green marketing: Scale development and validation. Energies 15(3): 1-17. |
2022 |
Svarbiausi pranešimai konferencijose
Data |
Konferencijos ir pranešimo pavadinimas |
2014-11-13 |
Vilkaitė-Vaitonė, N. Model of measurement of customer loyalty towards a service provider. Tarptautinė mokslinė konferencija "Contemporary Issues in Business, Management and Education’ 2014" (2014 m. lapkričio 13-14 d.). Vilnius, Lietuva. |
2017-08-25 |
Vilkaitė-Vaitonė, N. Customer Loyalty Measurement in Catering Industry. Tarptautinė mokslinė konferencija „Social Sciences & Arts SGEM 2017” (2017 m. rugpjūčio 24-30 d.). Albena, Bulgarija. |
2019-09-16 |
Vilkaitė-Vaitonė, N. Customers perceived corporate social responsibility: the case of Lithuanian telecommunication companies. Tarptautinė mokslinė konferencija "Sustainable Solutions for Growth (SSG) 2019" (16-17th September). Wroclaw, Lenkija. |
2019-10-11 |
Vilkaite-Vaitone N. Evaluation of green marketing performance: a methodological perspective. Tarptautinė mokslinė konferencija „Scientific Conference on Economics and Entrepreneurship SCEE'2019”. Riga, Latvia. |
2021-06-29 |
Diaz-Meneses G.; Estupiñán O.M.; Vilkaite-Vaitone N. Online museums segmentation with structured data: the case of the Canary Islands‘ online marketplace. Tarptautinė mokslinė konferencija „Public and Non-profit Marketing within the Framework of Sustainable Development Goals“. Alcalá de Henares, Ispanija. |
A1/2: pradedantis vartotojas; B1/2: pažengęs vartotojas; C1/2: įgudęs vartotojas; |
Kalbėjimas |
Supratimas |
Rašymas |
anglų |
C1 |
C1 |
C1 |
ispanų |
A1 |
A1 |
A1 |
vokiečių |
A2 |
A2 |
A2 |
Kvalifikacijos tobulinimas (stažuotės, ilgesnės nei 2 savaitės; mokymai, seminarai, ne trumpesni nei 8 akad. val.; išvykos pagal mainų programas)
Institucija |
Šalis |
Tematika |
Laikotarpis |
Lietuvos marketingo asociacija |
Lietuva |
Seminarai, mokymai |
2015-2022 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Lietuva |
Kvalifikacijos tobulinimo kursai "Andragogikos pagrindai" (21 akad. val.). |
2017-2017 |
Gran Kanarijos Las Palmas universitetas (Universidad de Las Palmas de Gran Canaria) |
Ispanija |
Žaliasis marketingas |
2020-2020 |
Klaipėdos universitetas |
Lietuva |
Mokymai "Etnografinis veiklos tyrimas" (36 akad. val.) |
2020-2020 |
Vytauto Didžiojo universitetas |
Lietuva |
Metodologiniai mokymai „Mediacinių ir moderacinių ryšių modelių analizė panaudojant A. Hayes PROCESS makrokomandą SPSS programiniame pakete“ (2 akad. val.). |
2021-- |
Kauno technologijos universiteto Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto Duomenų analizės ir archyvavimo (DAtA) centras |
Lietuva |
Neformaliojo švietimo programa "Kokybinių duomenų analizė su MAXQDA: įvadinis lygmuo" (8 akad. val.) |
2021-2021 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Lietuva |
Seminaras „Kaip dėstyti hibridiniu (sinchroniniu) būdu: didaktinės įžvalgos“ (3 akad. val.) |
2021-- |
Vytauto didžiojo universitetas |
Lietuva |
Mokymai "Įvadas į statistinę duomenų analizę su R" (4 akad. val.) |
2021-2021 |
Welcomeurope ir LMT |
Lietuva |
Mokymai "Proposal preparation and budgeting in Horizon Europe for the Research Council of Lithuania" (8 akad. val.) |
2021-- |
Kauno technologijos universiteto Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto Duomenų analizės ir archyvavimo (DAtA) centras |
Lietuva |
Seminaras "Įvadas į socialinių tyrimų duomenų valdymą" (8 akad. val.) |
2021-- |
Dalyvavimas projektuose
Laikotarpis |
Projekto aprašymas |
2017-2017 |
Tyrėja projekte "Parama mokslinei išvykai" (projekto sutarties nr. S-KEL-17-246). |
2019-2021 |
Podoktorantūros stažuotoja projekte "Žaliasis marketingas Lietuvoje: kritinis vertinimas ir plėtros galimybės" (projekto nr. 09.3.3-LMT-K-712-02-00533). |
2021-- |
Podoktorantūros stažuotoja projekte „Žaliojo marketingo suvokimo poveikis jaunimo žaliųjų produktų vartojimo elgsenai“ (projekto nr. 09.3.3-LMT-K-712-19-0077). |
2022-- |
Tyrėja projekte „Žaidybinių elementų poveikio internetinės parduotuvės lojalumui modeliavimas“ (projekto nr: S-MIP-21-23). |
Narystė tarptautinėse organizacijose, komitetuose, ekspertinė veikla, dalyvavimas redkolegijose
Laikotarpis |
Pavadinimas |
2016-- |
Lietuvos marketingo asociacijos narė |
2018-- |
Žurnalo „Journal of Business Administration Research“ redakcinės kolegijos narė |
2019-- |
Marketingo mokslo instituto narė |
2019-- |
Amerikos marketingo asociacijos narė |
2019-2019 |
Tarptautinės mokslinės konferencijos "Sustainable Solutions for Growth (SSG) 2019" (Wroclaw, Lenkija) mokslinio komiteto narė |
2020-- |
Žurnalo „International Journal of Management Research and Economics“ redakcinės kolegijos narė |
2020-- |
Žurnalo „American Journal of Theoretical and Applied Business“ redakcinės kolegijos narė |
2021-- |
Žurnalo „Journal of Sustainable Business and Economics Research“ redakcinės kolegijos narė |
2021-- |
Žurnalo „Economies“ kviestinė redaktorė (Special Issue „Management Challenges for Business in Digital Economy: New Pathways and Research Trends“) |
Kita veikla
2021 m. gautas VILNIUS TECH apdovanojimas už geriausią publikaciją Vadybos kryptyje (Vilkaitė-Vaitonė, N.; Skačkauskienė, I. Service customer loyalty: an evaluation based on loyalty factors. Sustainability: Special issue: Smart tourism innovations, consumer behavior, and sustainable development, 12(6): 1-20. DOI: 10.3390/su12062260). |
2020 m. gautas VILNIUS TECH apdovanojimas už geriausią monografiją (Skačkauskienė, I.; Vilkaitė-Vaitonė, N. Paslaugų vartotojų lojalumas: monografija. Vilnius: Technika. ISBN 9786094760518.) |