Vardas ir pavardė | Gražina Droessiger |
Institucija | Kvalifikacijos laipsnis, mokslo laipsnis, pedagoginis vardas | Metai |
Vilniaus pedagoginis universitetas | Aukštasis universitetinis išsilavinimas, humanitarinių mokslų bakalauro laipsnis, bendrojo lavinimo mokyklos vokiečių kalbos mokytojo kvalifikacija | 1996 |
Vilniaus pedagoginis universitetas | Humanitarinių mokslų magistro laipsnis ir gimnazijos vokiečių kalbos mokytojo kvalifikacija | 1998 |
Vilniaus universitetas | Humanitarinių mokslų daktaras | 2008 |
Darbovietė | Pareigos | Laikotarpis |
Vilniaus pedagoginis universitetas | Asistentė, lektorė | 1996-2012 |
Lietuvos edukologijos universitetas | Docentė | 2012-2018 |
Lietuvos edukologijos universitetas | Akademinių reikalų direkcijos Akademinės kokybės skyriaus vyriausioji specialistė | 2016-2017 |
Lietuvos edukologijos universitetas | Akademinių reikalų direkcijos Akademinės kokybės skyriaus vedėja | 2017-2017 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Edukacinių kompetencijų grupės vyriausioji specialistė | 2018-2019 |
Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kūrybinių industrijų fakulteto Užsienio kalbų skyrius | Docentė | 2018-2019 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Elektroninių studijų grupės vyriausioji specialistė | 2019-2019 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Elektroninių studijų grupės vedėja | 2020-2021 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Akademinės paramos centro direktorė | 2021-- |
Mokslo kryptis | Darbo pavadinimas ir aprašymas | Metai |
04H | Droessiger, G. Zur Rolle der Substantive als Ausdrucksmittel der Vermutung und Ungewissheit in der Gesprächssorte Interview. // Kalba ir kontekstai. Mokslo darbai. III (1) tomas. - Vilnius: VPU l-kla, 2009, p. 47-57. ISSN 1822-5357 | 2009 |
04H | Droessiger, G. Zu Übersetzungsmöglichkeiten des Modalverbs müssen in epistemischer Lesart ins Litauische. // Kalbotyra. - Vilnius: VU l-kla, 2009, 60 (3), p. 14-25. ISSN 1392-1517 | 2009 |
04H | Droessiger, G. Zur epistemischen Lesart der Modalverben im Sprachgebrauch des Deutschen. // Žmogus ir žodis. Svetimosios kalbos. - Vilnius: VPU l-kla, 2010, 12 t., Nr. 3, p. 12-18. ISSN 1392-8600 | 2010 |
04H | Droessiger, G. Zu Übersetzungsmöglichkeiten des Modalverbs sollen in evidenzieller Lesart ins Litauische. // Kalba ir kontekstai. Mokslo darbai. V (1). – Vilnius: Edukologija, 2012, p. 29-37. ISSN 1822-5357 | 2012 |
04H | Droessiger, G. Zur Übersetzung des Modalverbs mögen in epistemischer Verwendung ins Litauische: Eine empirische Untersuchung. // Žmogus ir žodis. Svetimosios kalbos. – Vilnius: Edukologija, 2012, t. 3, p. 11-20. ISSN 1392-8600 | 2012 |
04H | Droessiger, G. Epistemische Modalität im Wetterbericht: Ein deutsch-litauischer Sprachvergleich. // Kalba ir kontekstai. Mokslo darbai. VI (1) tomas. – Vilnius: LEU leidykla, 2014, p. 239 – 246. ISSN 1822–5357. | 2014 |
04H | Droessiger, G. Zur Skalierung litauischer Modalausdrücke. // Kalbų studijos, Nr. 24. – Kaunas: KTU, 2014, p. 5-10. ISSN 1648-2824. | 2014 |
04H | Droessiger, G. Zur Skalierung modaler Ausdrücke: wahrscheinlich und vielleicht und ihre Entsprechungen im Litauischen. // Kalba ir kontekstai. Mokslo darbai. VII (1) tomas. – Vilnius: LEU leidykla, 2016, p. 40 – 48. ISSN 1822–5357. | 2016 |
07S | Droessiger, G.; Šileikaitė-Kaishauri, D. Deutschlehrerausbildung in Litauen: Stand, Probleme und Aussichten. // Feld-Knapp, I.; Boócz-Barna, K. (Hrsg.). DaF-Lehrerausbildung in Mittel-Osteuropa. – München: Iudicium, 2016, p. 270-286. ISBN 978-3-86205-492-3. | 2016 |
07S | Droessiger, G.; Girdenienė, S. Zur Effektivität des modernen Fremdsprachenunterrichts aus der Sicht der Lernenden. Denk- und Lernkulturen im wissenschaftlichen Diskurs = Cultures of thinking and learning in the scientific discourse / Gerd-Bodo von Carlsburg (Hrsg./ed.). Bd. 32. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2017. ISBN 9783631735800. P. 597-619. (Baltische Studien zur Erziehungs- und Sozialwissenschaft; ISSN 1434-8748 / herausgegeben von Gerd-Bodo von Carlsburg, Algirdas Gaižutis und Airi Liimets). | 2017 |
04H | Droessiger, G. Schimpfwörter in der deutschen Übersetzung der Romane "Sterne der Eiszeit" und "Blaubarts Kinder" von R. Šerelytė. // Fremde und eigene Sprachen. Linguistische Perspektiven. Akten des 51. linguistischen Kolloquiums in Vilnius 2016. Linguistik international. Bd. 40. – Berlin Bern Bruxelles: Peter Lang, 2018, p. 233-246. ISSN 1436-6150 | 2018 |
07S | Droessiger, G.; Girdenienė S. Efektyvaus užsienio kalbų mokymo(si) veiksniai: studentų požiūrio analizė. // Žmogus ir žodis. Svetimosios kalbos. - Vilnius: LEU, 2018, 20 t., Nr. 4, p. 27-45. ISSN 1392- 8600. | 2018 |
07S | Droessiger, G.; Vdovinskienė, S. Factors for Increasing Motivation for Theory Class Attendance Among Students of Technology Studies. // Integratsiya obrazovaniya=Integration of Education, 2020, vol. 24, iss.1. ISSN 2308-1058. | 2020 |
S007 / S008 | Navickienė, V., Droessiger, G., Valantinaitė, I., Trinkūnas, V. ., & Jaras, A. (2021). University management solutions during the COVID-19 pandemic: a case study of Lithuania. Business, Management and Economics Engineering, 19(2), 337-357. https://doi.org/10.3846/bmee.2021.14870 | 2021 |
Metai | Pavadinimas |
2010 | Droessiger, G. Übungen zur deutschen Syntax. Satzglieder und ihre Stellung im Hauptsatz. - Vilnius: VPU leidykla, 2010. 88 p. ISBN 978-9955-20-595-1 |
2015 | Droessiger G.; Girdenienė S. Deutsch lesen und lernen. Lesebuch für Anfänger. - Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. 48 psl. ISBN 978-9955-20-995-9 |
2020 | Nacionalinė švietimo agentūra "Nuotolinio mokymo(si) / ugdymo(si) vadovas. Bendrasis ugdymas" (bendraautorė) |
2021 | Nacionalinė švietimo agentūra "Nuotolinio mokymo(si) / ugdymo(si) vadovas. Bendrasis ugdymas. Papildymai dėl hibridinio mokymo" (bendraautorė) |
Data | Konferencijos ir pranešimo pavadinimas |
2012-04-26 | Lietuvos edukologijos universitetas „Linguistic, Didactic and Sociocultural Aspects of Language Functioning“. Pranešimas "Zu Übersetzungsmöglichkeiten des Modalverbs sollen in evidenzieller Lesart ins Litauische" |
2014-04-24 | Lietuvos edukologijos universitetas ir Vroclavo universitetas „Linguistic, Didactic and Sociocultural Aspects of Language Functioning“. Pranešimas "Epistemische Modalität im Wetterbericht: Ein deutsch-litauischer Sprachvergleich" |
2016-05-05 | Lietuvos edukologijos universitetas, Ostravos universitetas ir Vroclavo universitetas „Linguistic, Didactic and Sociocultural Aspects of Language Functioning“. Pranešimas "Zur Skalierung modaler Ausdrücke: wahrscheinlich und vielleicht und ihre Entsprechungen im Litauischen" |
2016-09-08 | Vilniaus universitetas „51. Linguistisches Kolloquium: Fremde und eigene Sprachen. Linguistische Perspektiven“ / „Linguistics Colloquium 51: Foreign and Own Languages. Linguistic Perspectives“. Pranešimas "Schimpfwörter in der deutschen Übersetzung der Romane „Sterne der Eiszeit“ und „Blaubarts Kinder“ von R. Šerelytė" |
2018-10-12 | Klaipėdos universitetas. II-oji Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencija. Pranešimas "VGTU dėstytojų požiūrio kaita į edukologinių kompetencijų tobulinimą" |
2021-12-01 | Tarptautinė konferencija „ALTA’21 – Pažangios mokymosi technologijos ir aplikacijos. Nuo nuotolinio iki hibridinio mokymosi„ Pranešimas "Studentų požiūris į sisteminį „Apverstos klasės“ metodo taikymą mokantis nuotoliniu būdu" (kartu su A. Okunyte) |
2021-12-01 | „ALTA’21 - Pažangios mokymosi technologijos ir aplikacijos. Nuo nuotolinio iki hibridinio mokymosi“. Pranešimas „Studentų požiūris į sisteminį „Apverstos klasės“ metodo taikymą mokantis nuotoliniu būdu“ |
2022-04-27 | LSMU renginys "Edukacijos pavasaris 2022". Pranešimas "Nuotolinės studijos VILNIUS TECH: iššūkiai, įžvalgos, perspektyvos" |
2022-04-28 | Tarptautinis seminaras "Virtual Technologies for improving background knowledge of Engineering Education”. Pranešimas „Distance Studies at Vilnius Gediminas Technical University“ |
Užsienio kalba
|
A1/2: pradedantis vartotojas; B1/2: pažengęs vartotojas; C1/2: įgudęs vartotojas; | ||
---|---|---|---|
Kalbėjimas | Supratimas | Rašymas | |
anglų | B1 | B2 | B2 |
rusų | B2 | C2 | C1 |
vokiečių | C2 | C2 | C2 |
Studijų pakopa | Studijų dalykas |
Pirmosios pakopos | Vokiečių kalba pradedantiesiems |
Institucija | Šalis | Tematika | Laikotarpis |
Krokuvos pedagoginis universitetas | Lenkija | Erasmus+ dėstytojų mainų programa | 2015-2015 |
Švietimo mainų paramos fondas | Lietuva | Tarptautinė konferencija „Achievements and Challenges in Implementation of Bolognia Process: Quality Assurance“ | 2016-2016 |
Vroclavo universitetas | Lenkija | Erasmus+ dėstytojų mainų programa | 2016-2016 |
Lietuvos edukologijos universitetas | Lietuva | Seminaras „Į studentus orientuotų studijų organizavimas – studijų ir vertinimo metodai“ | 2016-2016 |
Studijų kokybės vertinimo centras | Lietuva | Europos aukštojo mokslo erdvės kokybės užtikrinimo nuostatų ir gairių (ESG-2015) įgyvendinimas: iššūkiai atliepti naujoves | 2016-2016 |
Lietuvos edukologijos universiteto Akademinių reikalų direkcija | Lietuva | Vidaus auditorių mokymai | 2017-2017 |
Jano Evangelisto Purkino universitetas | Čekija | Erasmus+ dėstytojų mainų programa | 2017-2017 |
Studijų kokybės vertinimo centras | Lietuva | Seminaras „Studijų programų tobulinimas studentų teikiamo grįžtamojo ryšio pagrindu“ | 2017-2017 |
EDEN, UNESCO IITE, ŠMM, Vytauto Didžiojo universitetas | Lietuva | Tarptautinė konferencija “Atviras profesinis bendradarbiavimas atvirajam mokymuisi”/ “Open Professional collaboration for Open Classroom” | 2017-2017 |
Valstybinis studijų fondas | Lietuva | Aukštųjų mokyklų darbuotojų mokymai "Studijų prieinamumo didinimas" | 2018-2018 |
Valstybinis studijų fondas | Lietuva | Aukštųjų mokyklų darbuotojų mokymai „Studentai, turintys negalią, ir mokymosi poreikių įvairovė“ | 2018-2018 |
Miuncheno technikos universitetas | Vokietija | Erasmus+ mokymosi vizitas Miuncheno technikos universiteto aukštojo mokslo didaktikos centre "ProLehre" | 2018-2018 |
Miuncheno technikos universitetas | Vokietija | Seminaras "Piešimas ir vizualizavimas planšetinio kompiuterio pagalba" ("Zeichnen und Visualisieren mit dem Tablet") | 2018-2018 |
Coventry University (Jungtinė Karalystė) / VGTU | Lietuva | Seminaras „Organizacijų akademinė plėtra (Coventry atvejo analizė): studijų programų ir dalykų portfelio kūrimas, akademinės plėtros strategija, studijų proceso duomenų naudojimas ir palyginimas, akreditavimas kaip akademinė patirtis“ | 2018-2018 |
Leirijos politechnikos institutas | Portugalija | Mokymosi vizitas pagal Erasmus+ programą. Administracijos darbuotojų mokymai "Skaitmeninių įgūdžių ir interneto galimybių panaudojimo darbo vietoje tobulinimas" ("Boosting Digital Skills and Web Accessibilities on The Workplace") | 2018-2018 |
Advance HE (Jungtinė Karalystė) / VGTU | Lietuva | Seminaras "Transforming Teaching in Higher Education" | 2018-2018 |
Kauno technologijos universitetas | Lietuva | Renginys „Studijų kokybė: žingsnis į priekį būtinas, tačiau koks?" | 2018-2018 |
Studijų kokybės vertinimo centras | Lietuva | Seminaras „Pedagogikos studijų programų tobulinimas įtraukties metodų pagrindu“ | 2018-2018 |
Vienos technikos universitetas | Austrija | Erasmus+ mokymosi vizitas Vienos technikos universiteto aukštojo mokslo didaktikos centre "focus:lehre" | 2019-2019 |
Vienos technikos universitetas | Austrija | Seminaras "Skaitmeniniai mokymo(si) resursai" ("Digitale Ressourcen in der Lehre") | 2019-2019 |
Taikomųjų mokslų VIVES universitetas (VIVES University of Applied Sciences) | Belgija | "Decoding the Disciplines in European Institutions of Higher Education: Intercultural and Interdisciplinary Approach to Teaching and Learning" | 2019-2019 |
SKVC | Lietuva | Forumas „Aukštųjų mokyklų iššūkiai vykdant nuotolines studijas“ | 2020-2020 |
SKVC | Lietuva | Tarptautinė konferencija "Kokybiškas nuotolinių studijų vykdymas" | 2020-2020 |
Talino technikos universiteto Estijos inžinerinės pedagogikos centras | Estija | "Introduction to Engineering Pedagogy" | 2021-2022 |
Talino technologijų universitetas | Estija | Erasmus+ mokymosi vizitas | 2021-2021 |
Salzburg'o aukštoji mokykla (Fachhochschule Salzburg GmbH) | Austrija | Erasmus+ mokymosi vizitas | 2021-2021 |
Reikjaviko universitetas | Islandija | Erasmus+ mokymosi vizitas | 2022-2022 |
Stažuotės organizatorius Nacionalinė švietimo agentūra | Izraelis | Izraelio edukacinių technologijų savaitės "EdTech Week 2022" renginiai | 2022-2022 |
Karališkasis technologijos institutas (Stokholmas) | Švedija | Erasmus+ mokymosi vizitas | 2022-2022 |
Nikolo Kuzano universitetas (Roma) | Italija | Erasmus+ mokymosi vizitas | 2023-2023 |
Budapešto technologijos ir ekonomikos universitetas | Vengrija | Erasmus+ mokymosi vizitas | 2023-2023 |
Orleano universitetas | Prancūzija | Erasmus+ mokymosi vizitas | 2024-2024 |
Laikotarpis | Projekto aprašymas |
2018-2018 | Projektas „Technologinių studijų srities studentų kritinio mąstymo ugdymas grindžiamas paritetiniais santykiais“ pagal ŠMM programą „Studijų ir mokslo plėtra“ |
2018-2018 | Projektas „VGTU studentų pasitenkinimo studijomis tyrimas siekiant mažinti iškritimą“ pagal ŠMM programą „Studijų ir mokslo plėtra" |
2020-2020 | „Nuotolinio darbo ir mokymo proceso organizavimo modelis ir rekomendacijos ekstremaliam ir pereinamajam laikotarpiui (EKSTRE)“. Projekto nr.: P-COV-20-54. Lietuvos mokslo taryba, Sprendimams dėl COVID-19 padarinių skirti projektai. |
2021-- | Projektas „Pažangių technologijų aukštojo mokslo tinklo aljansas“. (Advanced Technology Higher Education Network Alliance, ATHENA) |
2022-2024 | Projekto,,Skaitmeninė švietimo transformacija (,,EdTech“)“ vadovė |
Laikotarpis | Pavadinimas |
2023-2024 | Nuotolinio, mišraus ir hibridinio mokymo(si) prototipų bendrojo ugdymo mokykloms EdTech projekto rėmuose ekspertavimas |
Lietuvos nuotolinio mokymosi tinklo LieDM palaikymo ir plėtros konsorciumo valdybos narė |
Lietuvos vokiečių kalbos mokytojų asociacijos narė |